לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פאנפיק על מקפליי


פאנפיקים על מקפליי

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 11111111111 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

המשךהמשך


I Hate myself for losing you~ פרק 2 (:

 

"וואי זה היה כל כך שווה 6 שנים של ציפייה! ראית איך הם התחילו עם in your world? אני כל כך אוהבת את השיר הזה!" אן לא הפסיקה למלמל במהירות.

"שששש אין לך מה להגיד. Supermassive Black Hole היה הרבה יותר טוב!"

"לגמרי! והחתיך הזה שהסתכל עלייך כל הערב! הוא נראה ממש כמו זה שעל הפוסטר פה!" היא אמרה והצביע על שלט חוצות ענקי.

"McFLY בהופעה! לונדון ומבלי ארנה בשבת הקרובה.

פתיחת דלתות 20:00 לכרטי..."

"מה? זה הוא! זה לגמרי הוא!" קטעתי אותה.

"למה הוא מופיע הפוסטר לאיזה בוי בנד?"

"כנראה שזה בגלל שהוא חלק מבוי בנד?" אן אמרה וגיחכה לעצמה "פאק הבלונדיני הזה חתיך!" היא אמרה לאחר דקה של השתאות.

"טוב בואי הבייתה, אני גמורה מעייפות" אמרתי ואותתי למונית שעברה שם.

המונית עצרה ושתינו עלינו עליה. הדרך הבייתה הייתה שקטה. לא הפסקתי לחשוב על הגבר בעל העיניים הכחולות, אני לא יודעת למה, אבל הייתי רוצה לראות אותו שוב.

 

"ט.פ ! צא החוצה איש. אני רוצה בירה!" צעקתי לו והנחתי את המפתחות על השולחן.

"זאת הייתה טעות להביא לך מפתח" שמעתי קול חלש ומנומנם מחדר השינה.

"הדלת נפתחה והוא נראה מנומנם לגמרי. קעקוע הכוכב שלו בלט לנגד העור הלבן שלו והוא שיפשף את ראשו בעייפות

"מה אתה רוצה מיסטר ג'ונס?" טום אמר והתחיל ללכת לכיוון האמבטיה.

"בוקר!" דאגי קרא ונכנס לבית של טום.

"גם לו הבאתי מפתח, עוד טעות" טום אמר כשהוא שוטף את פניו מסבון.

"דאג תכין לי אוכל, טום רע"

"אתה בטוח שזה רעיון טוב?" טום ניגב את פניו וצחק.

"לא, זה רק תמריץ לגרום לך לבשל לי. עכשיו למטבח אישה!"

"למה אני מקשיב לך בכלל?" הוא אמר מתוסכל.

"כי אתה מאוהב בי. אהבה קצת הומואית לדעתי, מה ג'יוהאנה חושבת על זה?"

"דני סתום, ילד, פנקייקים?" הוא אמר ופנה לדאגי.

"כן! " דאגי צהל והדליק את הטלוויזיה.

"איך הייתה ההופעה של מיוז אתמול? דני שרד?"

"כן, זה לא שהוא ממש התעסק בהופעה.. הוא היה יותר עסוק בברונטית ההיא.." דאגי אמר וזיפזפ בין הערוצים.

"ברונטית? דני,  הייתי בטוח שאתה בקטע של בחורות בלונדיניות" טום אמר והחל ליצור עיגולים של נוזל סמיך על המחבת.

"אני בקטע של בנות" אמרתי וחייכתי "ולא קרה בינינו כלום, בקושי דיברנו.. חוץ מהעובדה שהיא רמסה לי את הרגליים בתחילת ההופעה"

"כן, היא קצת מוזרה כזו" דאגי אמר ונשאר על MTV. 'מעניין איך קוראים לה' חשבתי לעצמי.

"אוכל. איפה המתופף המסוקס שלנו?" טום סימן לנו לקחת את הפנקייקים.

"בטח אצל אייזי או משהו, תתקשר אליו" דאגי אמר והכניס חתיכה עצומה של פנקייק לתוך הפה "יצא נהבר" הוא אמר בפה מלא , והמשיך לדחוס.

"יש חזרה עוד חצי שעה, לא?"

"יאפ" הוא אמר וחייג.

 

"לו את ממשיכה לחפש עבודה היום?  באנו הנה עם חסכונות מוגבלים" אן צעקה לי מהמטבח.

"כןכן מה איתך? בדקת על העבודה במשרד הזה שבדקת עוד מהארץ?"

"אממ כן, טכנית אני מתחילה היום, מה השעה?"

" עשר וחצי, יש אוכל?"

"כן... פנקייקים. על השולחן שמנה. מחר את מכינה! אני עפה להתארגן, אני צריכה להיות שם ב11"

ישבתי לצד הפנקייקים החמימים והטעימים שנראו קורצים במיוחד ודיפדפתי בעיתון. 'אחראית הקלטה למשמרות שכר טוב' אני יכולה לעשות את זה, בלהקה תמיד אני הייתי אחראית על הציוד. חייגתי את המספר והמשכתי לנגוס בפנקייקים שלי.

 

מממ זה היה די ארוך! סתיו אישרה לי!

 D:

פרק הבא בקרוב(:

גודדד  דיייי!

נכתב על ידי , 3/6/2010 16:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התגעגעתם? גם אני! פיק חדש דנדש D:


אחרי וואי אממ נראלי שנה כזה, של נטישה שאני מצטערת עלייה מעומק הלב, החלטתי להמשיך ולהעלות פאנפיקים... את DLS אני אגמור במקביל לפאנפיק חדש שאני אעלה ואמצע איזה יום ממש מממש משעמם או כמה ימים ממש ממש משעממים ואעלה בבת אחת (:

כי זה לא יפה לקטוע באמצע!

ויש כזה

סוף מגניב אז חבל D:

אמ

אז החלטתי מפאת חוסר זמן לכתוב את הפנפיק ישירות בבלוג, זאת אומרת שאין שכתובים ותצטרכו לסבול אותו ככה, כחומר גלם (:

הפאנפיק הזה מוקדם לסתוניק כי היא שמנה, ואני אוהבת אותה.

_________________________________________________________________________________________________________________

 I Hate myself for losing you~

"אן, אם את לא יוצאת עכשיו מהמקלחת אני נשבעת לך בסבתא שלי שאני אהרוג אותך בשנתך!"

"מה? לורי אני לא שומעת אותך... נדבר אחרי זה! she loves you yaa yaa yaaa she loves you yaa yaa yaa with a lov..."

"אן! תשאירי לי מים!"

"טוב טוב אני כבר יוצאת , קרציה" היא מילמלה וחזרה לשיר.

אם נאחר בגללה להופעה בחיי שאני לא יודעת מה נעשה לה. קבענו את זה בכיתה ז', חוקיות~ לונדון- הופעה של מיוז.

לא כל כך מסובך...

"המקלחת שלך!" היא צעקה.

התרוממתי מהר וטסתי למקלחת. הורדתי את החלוק הכחול והמרופט , נכנסתי לתוך האמבטיה ופתחתי את הברז. יצאו מים חמים, 'יש לה מזל' חשבתי לעצמי. התקלחתי במהירות ויצאתי.

 

"דאג ממתי אתה שומע אותם בכלל?" דני שאל במירמור. דאגי סחב אותו מהשנ"צ המספקת שלו בשביל ללכת להופעה של מיוז.

"מאז ומתמיד..." דאגי אמר וגילגל עיניים.

הם הגיעו למקום ועמדו בתור להיכנס.

המקום היה מלא אנשים והם הצליחו בקושי להגיע למושבים שלהם.

"53 ו 52! מקומות מעולים!" דאג התיישב וצהל. ההופעה כמעט התחילה.

"סלי.. סליחה.. כן שני... " דני שם לב למישהי ניסתה לעבור בשורה שלהם עם חברה שלה, הוא הסתכל לידו וראה שני מושבים ריקים.

'אולי ההופעה הזו לא תהיה נוראית כל כך' חשב לעצמו.

 

"אז כן איחרנו בסוף. כל הכבוד אן..." התמרמרתי .

"לו סתמי, שלא נדבר על האיחור שלך לטיסה.. התייבשנו בשדה התעופה עוד שעתיים רק בגלל שלא החלטת איזה מחליק לקחת איתך" יש משהו בדבריה..

"טוב, טוב.. זה לא חשוב עכשיו ההופעה עוד שניה מתחילה. הבא נשתוקה ונמתין" אמרתי וחייכתי אלייה בהתרגשות. רקעתי ברגליי בעצבים כמו שאני תמיד עושה כשאני מתרגשת או לחוצה. 'הרצפה פה ממש נעימה' חשבתי לעצמי. רכנתי לראות ממה היא עשויה וראיתי רגל מתחת לרגל שלי" הסתכלתי לימיני וראיתי בחור מסתכל עליי במבט סובל ומעוות.

"אוי, ...אני ממש מצטערת" מילמלתי והפסקתי לרקוע. הוא רק התחיל לצחוק.

"מה אתה צוחק? רקיעה ברגליים זה דבר מאוד נפוץ! במיוחד לפני הופעות של להקות ממש ממש ממש ממש מגניבות שחיכית 6 שנים כדי לראות הופעה שלהם!" החזרתיי לו בעצבנות.

"אני צוחק כדי לא לבכות!!!" הוא אמר והמשיך לצחוק.

"אה.." מילמלתי ולא ידעתי אם לחייך או לא.

צליל גיטרה קטע את הדו שיח ואחריו המוני צרחות. ההופעה מתחילה.

 

__________________-

אז זה הסיפתח הקצר(:

לילה טוב אנשים!

ובהצלחה לכל ההדרימניקים החמודים מהוד השרון החמודה שיש להם מחר מתכונת בהיסטוריה הממש לא חמודה!

קטן עלייכם;)

 

נכתב על ידי , 2/6/2010 22:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

7,328
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsherMcFLY אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sherMcFLY ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)