לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

People come and go and walk away


but I'm not going anywhere

כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

שבוע שכזה+תמונה=כנסו !!!


איפה, איפה ריגושים האלה שחסרים? איפה הם כשצריך אותם?

איפה הימים האלה שכל מה שרצינו השגנו, וכל דבר קטן סיפק אותנו?

איפה החיבוקים והנישיקות? איפה האהבה שנמצאת איתך לכל מקום שאתה הולך.

איפה האנשים האלה שאיפה שלא תיהיה תחשוב עליהם, והם יהיו איתך תמיד.

איפה מי שייחכה לך שתחזור, או מי שימלא את תה-הדואר עד שיתפוצץ, או שסתם יגיד מילה טובה שתחמם את הלב.

 

איפה?

 

עוד יגיע

 

כתבתי 3 עמודים, התחלה של סיפור כזה על ילדה, אבל אין הרבה תוכן, אז אני מעריכה שזה לא יהיה ארוך מאוד גג איזה 7 עמודים.

עוד מעט אני אמשיך כי כבר יש לי כמה רעיונות.

האמת שזה קצת עליי, אבל לא בתור הילדה, אלה בתור מישהי שנמצאת שם.

אולי אני אעלה חלק מתישהו [:

 

-

 

וואו, ממש בא לי הליכון. משפחת זינגר קנתה/השכירה אחד כזה.

וזה עשה לי חשק מטורף.

זה בא לי בטוב, במקום ללכת להליכות שגם ככה אין לי זמן,

שיהיה אחד בבית.

השאלה איפה לתקוע אותו, אבל זה לא רלוונטי כרגע.

 

 

זה נורא מצחיק שאני רוצה משהו כבר הרבה זמן, ואני לא עושה כלום בשביל זה.

ומנסיון קודם אמרתי לעצמי לא לחזור על אותן טעויות -

וזה בדיוק מה שאני עושה שוב.

אולי כי אני יודעת שזה גם ככה לא יצליח, אז עדיף לתת למישהו אחר לעשות את זה במקומי.

ואולי כי אני מתביישת בעצמי,

ואולי כי , אני פחדת. אבל ממה? פאק :\

-

 

אין לי מושג למה אני כותבת את הפוסט הזה, בזמן האחרון אין לי בכלל מה לכתוב !

אממ...

קיבלתי 90 בערבית:]

והיום היה מבחן במדעים והיה ככה ככה כזה.

חח לא משנה כמה המורה תרחיק בין יעל ספיר ואותי, אנחנו נמצא דרך לתקשר.

חיחיח, יעל ><

 

 

אה חחחח,

אתמול בעבודה נפלו למישהו המכנסים

הוא עשה לילד אחד שק קמח, והילד הזה החליק לו, ובדרך החליקו גם המכנסיים.

חחח זה היה מצחיק ביותר.

ואז הוא התחיל להרביץ לו D:

 

ויש ילד אחד קטן שכל הזמן באמצע האימון יש לו קקי.

בפעם הקודמת הוא בכה ואמר שיש לו קקי, ואני כמובן הלכתי איתו.

ואתמול גם אותו סיפור אבל הוא הלך לבד.

 

וגם בקבוצה של הבנות הן היו צריכות לעשות תרגיל כלשהו, ואחת לא עשתה, אז שאלתי אותה למה?

והיא אמרה כי יש לה קקי. אז לקחתי אותה לשירותים,  

היא רצתה שאני אנגב לה....

אבל בסוף היא הסתדרה לבד...

חיחחיחי

 

 

אאזז..

לסיומו של עוד פוסט מווזר :]

 

שבוע טוב

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 15/1/2008 12:20  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של William Shakespeare ב-4/9/2008 04:09



3,521
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל| Shira | אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על | Shira | ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)