לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

you call me and i not



כינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

עיצוב חדש+עידכון


                                              היי עשיתי עיצוב חדש בטח שמתם לב לכותרת

אז עשיתי אותו בגוני כחול אפור ולבן כי אלו הצבעים שאני מתחברת אליהם אישית 0.0

אז בכותרת זאת תמונה שלקחתי מאיזשהו אתר עיצובים שהוא ממש ממש יפה לדעתי

וגם התחברתי לקטע הזה של הברבורים כי אישית אני אוהבת אותם מאוד הם מזה יפים בעיקר על התמונה מקווה שאהבתם את העיצוב כי אני אהבתי אותו מאוד מאוד ואתם גם מוזמנים לומר עם אהבתם אותו או שלא כול כך אז שהיו רק תגובות טובות כי לילדים שאין להם שכל לא מוזמנים לבלוג שלי תודה מראש שרון 3>!

 

 

~עריכה~

היום זהו היום ה-2 ללימודים לא שאני יספור ימים עד סוף השנה פשוט אני סתם רוצה לעדכן אתכם על הכיתה על הבית ספר ועל הכול אז ככה הכיתה הזאת ממש ממש יפה מהודרת נקייה (ביינתים) ויחסית ביינתים סבבה בכיתה ובכלל בבית הספר דווקא אני אוהבת ללמוד וזה לא שונה אני בטוחה שיש כאלו שגם אוהבים ללמוד זה כיף זה מפתח את הידע ואני בקיצור אוהבת כול אחד והדעה שלו XL.

יש לנו בכול יום 5 שעות ב1 אנחנו מסיימים המערכת שלנו לא כבדה כול כך כמו שהעמיסו עלינו בשנה שעברה (: המערכת שלנו להיום הייתה:

לשון ,ספרות,חינוך-גופני,מדעים,וחברה

 

השיעורים האלו בכלל לא קשים הם דווקא ממש ממש קלים אבל המורות אמאל'ה הם מזה מפגרות בעיקר המורות למדעים ולמטמתיקה אוף!!דווקא למטמתיקה קיבלנו את המורה הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי רעה! בשנה שעברה הייתה לנו מורה מצחיקה נחמדה טובה נתנה לצאת להתפנות וזאתי לא מרשה בכלל אסור לצאת באמצע שיעור כאילו מה זה הנוהל הזה כאילו ומה צריך לעשות במכנסיים אין להם שכל וגם בנוסף היא מדברת מזה המון היא טוחנת במוח אתמול היו לנו שעתיים הכרות איתה אז איזה שעה וחצי היא דיברה ועם מישהו שאל אותה משהו היא צרחה כמו משוגעת וכבר היא מזה נמאסה אתם קולטים שעה וחצי דיברה שונאת אותה!אוף אמן שהיא לא יודעת אמן שמישהי תחליף אותה כול השנה אבל מישהי שאכפת לה מהתלמידים ולא כזאת שחושבת את עצמה כמו המורה הזאת למטמתיקה טוב אין לי יותר מה לכתוב אז...

תגיבו!!!!

 

    צ'ימו שרון

 

נ"ב:החלטתי להחזיר תגובות אז תגיבו 3>

נכתב על ידי , 2/9/2008 16:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עשיתי סוף סוף חור 3!!!!


                                                 
עשיתי סוף סוף סוף חור יאא אני מזה רציתי ועשיתי זה הייה מזה כואב עכשיו זה גם כואב אבל אין מה לעשות בישביל יופי צריך לסבול XD בקיצר יצא ממש ממש יפה אני ינסה אחר כך לצלם ולערוך אבל לא עכשיו אבל תאמינו לי שזה יפה ואל תחשבו אחרת אוקיי אז תגיבו תגובות בונות ונורמליות ולא פקאציות(עם זאת מילה בכלל?!)אז יאללה  ביי!                                                   
נכתב על ידי , 1/9/2008 19:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הראישון בספטמבר!


                                             
אז ככה היום זה בעצם ה-1.9.2008

לא יודעת התאריך הזה מוצא חן בעייני חח מין תאריך נחמד כזה אין מה לעשות טוב נגיע לעיקר

היום זהו גם היום הראישון ללימודים כפי שאתם יודעים ומכירים?!אז היום בבוקר ממש התרגשתי

חשבתי מה הייה ליד מי אני ישב איפה הכיתה וכיתה ו' אתם קולטים שזאת השנה האחרונה שלי

בבית הספר הזה בכלל יאא אני מזה מתרגשת המורה שלנו אמרה שהייה חומר קל רק שהכול יותר

צפפוף כלומר הלימודים המבחנים והחומר שאנו לומדים הוא קשה טיפה והוא גם צפפוף אבל לא משנה

הכול הייה בסדר אז בקיצור יש לנו מורה לחשבון והיא מזה מעצבנת יאא היא מדברת כמו פטיפון שבור

בלי הפסקה יאא כולם שונאים אותה כבר מהרגע הראישון שראו אותה חח אבל אני מאחלת לעצמי שנה

טובה ומוצחת ושהכול הייה טוב בלימודים ובהכול יאללה ביוש ותגיבו רק תגובות טובות ומי שמגיב תגובות רעות

הוא:סתום,בן/בת זונה,יקרה לו משהו מאוד רע וזהו יאללה 3> YOU

נכתב על ידי , 1/9/2008 16:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





345
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKitty Love You אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kitty Love You ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)