לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Not Gonna Live Forever


שקט תפילה עבור קרב עזוב *הבמין יבין*


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

אל תשאלו למה לא עידכנתי כ"כ הרבה




אל תשאלו למה לא עידכנתי כ"כ הרבה,
אני עוברת תקופה לא קלה עכשיו
בואו נגיד את זה ככה, אני חושבת שרק עכשיו אני עוברת את גיל ההתבגרות
כן,אין לי כוח לפרט את הכל, אבל כרגע אני מאוהבת
וגם, התחלתי לשתות..מה זה התחלתי, אני לא שותה אבל יום חמישי האחרון
אני השתכרתי, ועשיתי דברים לא כ"כ נעימים
ופגעתי בחברה מאוד טובה שלי, אני לא יודעת אם אנחנו עדיין חברות
אבל אני באמת פגעתי בה, ועכשיו גם אין לי חשק כ"כ לעדכן
כן, אני עדיין עם חיוך על הפנים אבל זה לא אומר שמבפנים טוב לי
בכללי? התקופה עכשיו מאוווד טובה ואני אוהבת אותה
אך יש לי עכשיו כמה דברים שאני צריכה לתקן
גם בנוגע לאהבה, וגם בנוגע לחברה שלי.

יום האעצמאות היה ממש כיייף
אני נהנתי מאוווד
אני לא רוצה לפרט, ולא לא הזנחתי את הבלוג
כשהכל יפתר....או שלא....אני יכתוב
בכל מקרה...אם אני לא כותבת עכשיו תקופה ארוכה 
אל תדאגו אני יחזור
אבל הפעם לא בשבילכם אלא בשביל עצמי
כי את הלוג הזה התחלתי אך ורק בשביל עצמי
זהו. זהו פוסט רק להבהרה אז בלי תמונות

והנה שיר שמסביר מה אני עוברת עכשיו,
אבל שלא תטעו החייים שלי דדבבש

http://www.youtube.com/watch?v=82xzVexx1Yk&feature=related

נכתב על ידי , 20/4/2010 17:03  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיכום חודש, רביעי חמישי שיש שבת ראשון שני שלישי יאלה בלאאאאאגן


ווואי, הנה חופש פסח נגמר
איזה מבאאס
אבל למרות הכל נהנתי כ"כ
שיווואוו
עכשיו שוב חזורים ללימודים, המחנים, והמורות
ס'עממממק
טוב אז נסכם?

רביעי -חמישי

ברביעי וחמישי ישנתי את גלית הסקסיייית
בהתחלה נסענו לתל אביב לסקייט פארק טיילנו עם קסניה וליזה...
ואז בערב בסביבות שבע הגענו לפ"ת איפה שגלית גרה
קסניה הלכה הביתה וליזה הצתרפה אליינו
קיצר באנו לגלית אכלנו והלכנו ללוות את ליזה לאטובוס הביתה
ויצאנו קצת עם טניה אני וגלית וחזרנו הביתה עשינו צחוקים וזה..
אחריי זה הלכנו לישון קמנו ממש מוקדם בבוקר
עשינו סרטוני חירפון והכל אכלנו וזה...
ואז הלכנו אני אלונה וגלית לסרט בפ"ת ראינו ת'סרט היה נחמד וזה...
הצתלמנו טיפה
חזרתי לגלית נחנו התארגנו יצאנו שוב עם אלונה ואז כבר ליוו אותי הביתה
היה סטיייייייייל 333>

תמונות-















שישי-שבת

סתם..היה משעמם רצח..
אפילו לא זוכרת מה עשיתי
XDXDXDXDXDXD

ראשון-שני

ישנתי אצל קטיה (סופסוף)
חחח אז באתי אלייה, היינו אצלה בבית קצת
אחריי זה יצאנו לטייל על רולר וזה..
ואז חזרנו נעלנו נעליים יצאנו לטייל היינו עם ארתור
והייתי תאונה בגני אביב וזה...
אחריי זה חזרנו הביתה ואנחנו כמו סתומות קנינו את הבקבוק הגדול הזה של האקסל XXX
ושתינו בלילה
לא נירדמנווווו כל הלילה וואי!!!!
לפחות ראייינו סרטייים חחח
אחריי אני נירדמתי לקראת הבוקר וכבר בצהריים כשקמנו קטיה ציירה עליי לב שחור
או מה שזה לא אהיה חח..
התלבשנו וזה ויאצאנו לעשן נרגילה (אני לא) אני קטיה קארין ניק רונן ואחריי זה סטס הצתרף טיילנו וזה היה כיייף
אחריי זה בערב..מה עשינו?
לא זוכרתת כבר עשינו משו חח..
ואז בערב ערב חזרתי הביתה

תמונות-





















מהנרגילה עם קארין וכולם יש בפייס של קארין...

יום שלישי-

אני וקטיה הלכנו לקניון...
היא עשתה הליקס...אני קניתי כמה שטויות וזה
אחריי זה הלכנו להסתובב בשוק-לא מצאנו כלום
נסענו לגני אביב יצאנו לטייל עשינו צחוקים עם קארין
אחריי זה יוליצ'קה באה עם אנדריי
אכלנו פיצה טיילנו
בקיצר? היה חזזזזזזזק
אין לי כוח לפרט אני רוצה לישון מחר בצפר
היה אחלה חווופש

בה ביי יפיים שלייי 333>

נכתב על ידי , 6/4/2010 22:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 321147938 




10,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסבטיייק=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סבטיייק=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)