לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהפך הקנאה



Avatarכינוי:  Legendary Story

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

פוסט פתיחה - בלוג סיפורים.


היי, קוראים לי יעל.

אני כותבת סיפורים מגיל די צעיר, ואני לא מתארת לעצמי מה הייתי עושה בלעדיי זה.

הבלוג הזה הוא בלוג הסיפורים שלי, יש לי גם בלוג אישי שאעדיף לפרסם בשלב מאוחר יותר.

אני כבר אומרת שהבלוג הזה יהיה מוקדם לכול היצירות שלי, לא רק סיפורים בהמשכים.

בין לבין אני אעשה "הפסקת פרסומות" בין פרק לפרק, ואוסיף יצירות שלא קשורות לסיפור עצמו.

 

אובכן, אני אפרסם את ההקדמה של הסיפור החדש שלי, שזהו סיפור ניסיוני, כי אני עדיין לא בטוחה על העלילה,

ואם זה יימצא חן בעינייכם.

אני אפרסם את ההקדמה בפוסט הבא.

 

מקווה שתאהבו, נתראה בפוסט הבא ואל תשכחו להגיב.

נכתב על ידי Legendary Story , 7/9/2008 19:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





145
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLegendary Story אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Legendary Story ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)