לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שודדת הקאריביים


בלוג משועמם של ילדה משועממת שאוהבת שודדי ים. מוזר, לא?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

היי שני... :]


טופי.. הנה עבר לו עוד שבוע בתיכון... יש לי מורים פשוט הזויים....

יש מורה אחת לאנגלית שהמבטא שלה ממש מוזר.. היא נשמעת פרסיה, יפנית, הודית, סינית, מנדרינית, אינדיאנית... טקסנית.. מה שלא יהיה.. וממש קשה להבין אותה.. אבל כיף לחקות אותה.. מסכנונה...

 

יש מורה לביולוגיה.. חושב שהוא מצחיק... ((כן.. הוא גבר. פיכס.. יש לו פרצוף של כלב..))... והוא ממש מפחיד..

 

יש מורה למתמטיקה שאם אתה לא מסתכל עליה כל שניה מהשיעור- היא לא מרגישה שאתה מקשיב ואתה לא ראוי לעזרה. סתומה...

YYY... מה היה איתה היום.... יש לנו את ג'ול שהיא ילדה קצת.. מופרעת.. מטורפת והיפראקטיבית.  היא והמורה לא ממש מסתדרות והן די בכאסח.

אז ג'ול שלנו ישבה כל שיעור גיאומטריה וקריקטרה את המורה ***. בסוף היום, ג'ול עוברת במסדרון... עם הקריקטורה של *** וצועקת: "מי רוצה לראות את יפה???"... ומי עולה פתאום במדרגות ושואלת "סליחה, ג'ול, מה זה?.. בואי הנה!!!"? נכון. זאת ***. ג'ול פשוט ברחה משם ואמרה לה שהיא לא רוצה לבוא אליה בגלל שהיא עצבנה אותה. אני, סמבוסק, ג'ארדן ויד היינו המומות. זה היה ממש מצחיק.. אבל מסכנה ג'ול.... מעניין מה יהיה בשיעור הבא.. או-אה.. זה יהיה ג'וסי! המשך יבוא בקשר לנושא הזה.....

 

טוב.. מספיק עם מורים מעצבנים.. היום יום שישי וזה אומר יום תגבורים..ו... למזלי אני לא צריכה! יופידו, אלקזו ! חיח... שתים עשרה וחצי בלילה.. לא להתייחס.. אז אני נשארת בבית שישי שבת... פנאן!

 

יש לי חברה, שהיא ממש מעצבנת. נקרא לה.... המ.. זה קשה... רינת. נלך על זה... אז רינת ואני היינו חברות ממש טובות בגן... ובכיתות א'-ו'.. ולא היו לה הרבה חברים מהכיתה שלה.. ואני תמיד הייתי נאמנה אליה ולא נטשתי אותה ודאגתי לה. בערך בכיתה ו' היא התחילה להיות ממש מעצבנת. שיקרה, התחנפה, ניסתה להיות מתוחכמת וחכמה ויודעת הכל. טוב.. בסדר.. ניסיתי לבלוע את זה... וסבלתי את זה עד עכשיו... בערך שלוש שנים. אבל השנה היא הגיעה לשיא. היה לי יומולדת בחופש... אפילו מזל טוב מסכן היא לא אמרה לי. אפילו שלא תאמר, שתשלח הודעה במסנג'ר או איזה SMS קטנטן של מזל טוב עלוב. כלום.

אחרי שבועיים בערך היא שלחה לי הודעה בסטארדול ((אתר מגניב.. תעשו לעצמכם בובה.. שווה!)): טוב, לא קניתי לך מתנה באמת, אז קניתי לך אחת בסטארדול.

יופי.. זה מה שאני צריכה... מתנה ממוחשבת. לא נורא.. העיקר המחשבה.......

 

ביום הראשון ללימודים אנחנו חוזרות הביתה באוטובוס מאיזה הופעה מעפנה מהבצפר של כלא 6((חזרה עצמאית. הא! מה זה פה?! אודישנים?!)) וסונג אמרה לה שיש למיץ יומולדת היום. רינת התלהבה ואמרה לה: " יואו! מזל טוב מיץ!!!!!! " נתנה לה חיבוק ענק ונשיקה. ומה איתי אחרי שכל השנים האלה הייתי חברה שלך?! לא משנה. נבליג.

 

יום אחרי זה היא באה לכיתה שלי.. אומרת :" ג'ארדן! יואו!!" וחיבוק." סמבוסק!!!!!" וחיבוק. "סונג!!" וחיבוק. ולי היא אמרה" אה, שלום גם לך באמת!". היא עולה לי על העצבים.

 

אתמול דיברנו במסנג'ר ושלחתי לה תמונה של תסרוקת שאני אוהבת...

((זאת התסרוקת.. קירה נייטלי בתמונה.. אני אוהבת אותה.. היא מהממת והלוואי שהייתי רזה כמוה.. אולי יותר שמנה ממנה. אבל רזה יותר ממה שאני..))

והיא כתבה לי: באמת יפה. אבל אל תעשי אותה! יש לך שיער מהמם! חבל! הוא כ"כ יפה.. את כ"כ יפה.. " נה ני נה ני נהנה... כן כן... ולתחת שלי יש מכחול. באמת.. חנפה!!!!!

 

טוב.. ובנימה אוהבת זאת, יש לי המון חברות אחרות שהן נחמדות, אוהבות אותי ולא דופקות לי קטעים מסריחים.

 

Yasmimooha

((חפשו אותי בסטארדול!  www.stardoll.com/en))

נכתב על ידי yasmimooha , 12/9/2008 00:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי ראשון..


טוב.. אז כמו שכתבתי.. היי!

מה קורה?... זה הבלוג הראשון שלי אז....... אל תכעסו אם הוא מעפן.... =]

 

אני חדשה בתיכון.. חמשושית.. ((מילה מוזרה.. מה אני ארטיק?!)), קצת לחוצה מזה.. מקבלת המון שיעורים קשים במתמטיקה..

רואה בלוקים של טמבלוויזיה, נמרחת מול המחשב.. לא ממש עושה משהו עם החיים שלי חוץ מלראות את חדשות ערוץ הבידור של אי... ((התמכרתי. אין משהו שאני יכולה לעשות עם זה!!!)), מאוהבת בכלב שלי, חתיך, זקן ויש לו מבנה דובשנית. הוא לא שמן!

 

אבל ההתמכרות האמיתית שלי היא... שודדי הקאריביים!!!!!! מי שלא ראה אותם ((כן, אותם! טרילוגייה מלאה! ויש מצב לרביעולוגיה! וו-הו!!!))- יכול לעזוב.. גם מי שראה יכול... זה לא הולך להיות מאוד מעניין, לא הפעם לפחות.. יש לי סיפורים על חברות סתומות, מרשעיות וסתם חמודות... תבואו עוד שבוע שבועיים....

 

אחד הימים הכי מאושרים בחיים שלי היה היום שבו ראיתי את כל הסרטים אחד אחרי השני אצל חברה שלי שיש לה טלוויזיה ענקית..  אושר גדול!

 

אני מאוד אוהבת סרטים. מאוד! בעיקר אקשן, קומדיות והרפתקאות...

למשל: שוה"ק.. כמובן!! ((שודדי הקאריביים.. דהה..))

באטמן- הוא הגיבור על שאני הכי אוהבת בעולם המומצא הזה!!

אינדי!

משימה בלתי אפשרית ((מב"א.. חיחי.. טום קרוז כזה מצחיק ומשוגע.. ))

אוצר לאומי ((אני אוהבת גם את ניקולס קייג'.. מודה.. ))

אקס-מן

דו"ח מיוחד((שוב טום קרוז.. חיחי.. מצחיק לראות אותו נלחץ.. אבל הוא שחקן טוב!))

וכו' וכו' וכו'.... כשאני אזכר אני אכתוב.. אני קצת קצרה בזמן... יש לי אמא שעומדת לי על הראש בקשר לשולחן מסויים שצריך להסתדר.. באסה.

 

אז... צ'או צ'י! תחזרו שוב בפעם הבאה... :)

 

-yasmimooha..-

נכתב על ידי yasmimooha , 6/9/2008 14:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  yasmimooha

בת: 29

תמונה




42
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyasmimooha אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yasmimooha ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)