לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my family tree is full of nuts



כינוי:  נדפק המוח

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009


אני כדור הרגעה.
פועֵל בַּדירה,
יעיל במשרד,
ניגש לַבחינות,
מופיע להכרעת הדין,
מדביק בִּקְפידה סִפלונים מנוּפצים
רק קח אותי,
הָמֵס מתחת לַלָשון,
רק בְּלַע אותי,
רק לְגוֹם עם המים.

אני יודע לטפל בְּאָסוֹן,
לעמוד בִּבְשוֹרה רעה,
להקטין אי-צדק,
להבהיר את הֶעְדֵּר הָאֵל,
להתאים לַפָּנִים מִגְבַּעַת אֵבֶל.
לְמה אתה מחכה
בְּטַח בַּחֶמְלָה הכימית.

עודךָ צעיר (עודֵךְ צעירה),
עליךָ (עלייךְ) להסתדר איכשהו.
מי אמר
שיש לעבור את החיים באוֹמץ?

הָשֵׁב לי את תְהוֹמְךָ
ארפְּדֶנָּה בַּחֲלום,
תכיר (תכירי) לי תודה
בְּשֶׁל הנפילה על ארבע רגליים.

מְכוֹר לי את נִשְמָתְךָ.
לא תמצא קונה אַחֵר.

כבר אין שָׂטָן אַחֵר.

 

 

 

 

לא שלי... של משוררת פולנית אחת, ראיתי את זה באיזה בלוג והתאהבתי. כבר הרבה זמן שלא כתבתי בגללך.

נכתב על ידי נדפק המוח , 4/3/2009 16:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,691
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנדפק המוח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נדפק המוח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)