לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קינמון עיצובים


בלוג עזרה ועיצובים:)

Avatarכינוי:  •צוות קינמון•

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

אני פורשת


הי זאת מרי...,רציתי לומר שאני פורשת

למה?בגללכם!אתם לא מתייחסים לבלוג

בקושי יש 10 תגובות בפוסט ואני משקיעה

ת'נשמה שלי בבלוג!אני יודעת שקשה בלי

עדי אבל תראו שאכפת לכם מהבלוג!

הינה עוד סיבה כולה שותפות "שרצו"

להיות בבלוג בסוף התחילו לתרץ שאין

להן זמן לבלוג או כשרון בעיצוב הרי

רשמתי מלא מלא מלא פעמים שצריך

לשותפה זמן לבלוג לא?!אני עוברת

לבלוג של עדי אני מקווה ששם

אנחנו נצליח יותר ונקבל יחס!!!!!

אתם יודעים מה?אתם אפילו לא

צריכים להגיב פה כי כבר הבנתי

את היחס שאתם נותנים לבלוג

מרי

נכתב על ידי •צוות קינמון• , 25/12/2008 17:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט חדשחש DDD:


היי כאן מרי

ואני עדיין מחפשת שותפה ><

פרטים בסוף

תמונות לעיצוב

של קיטי:

[שימוש אישי +קרדיט]

   

 

 

 

  

 

     

 

     

 

 

         

 

   

 

עפרונות צבעוניים:

   

    

 

-

רקעים לפרו

[לא זוכרת מאיזה בלוג לקחת מי שזה שייך לו אני יתן קרדיט]

 

-

מפרידים

[שימוש חופשי]

Image Hosted by ImageShack.us 

Image Hosted by ImageShack.us 

Image Hosted by ImageShack.us 

Image Hosted by ImageShack.us

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

שטויות לרשימות:

[שימוש חופשי +קרדיט עם קישור]

 

 

 

-

טקסטורות 

[שימוש אישי]

[6]

  

  

סוג ב':

[8]

  

  

 

 

משחקים:

כמה יש

[זפותר זוכה בלינק בגודל 18בפוסט הבא]

1

כמה תווים בהירים יש?

כמה תווים כהים יש?

2.

 

כמה פרפרים כתומים יש?

כמה פרפרים צהובים יש?

 

מבצעצע ^^:

1.   המלץ   הצע ציטוט

 



ספיישל חזרה וספיישל חנוכה


היי!  ומרי!

וכמו שהבטחנו... הנה הספיישל חזרה.

והחלטנו גם לעשות יחד עם זה את הספיישל חנוכה, כי זה ממש קרוב!

אז בואו נתחיל!

אני רוצה להודיע לכם שאנחנו פותחות מפעל ביקורת ועיצובים...

כשנמצא שותפה [פרטטים בסוף]

כי מלא ביקשו עיצוב לפני שסגרנו ובא לנו לפתוח.

אז הפרטים יהיו בהמשך.

ונושא אחר: אנחנו עושות תחרות נבחרי ישרא 2008!

אז גם כן פרטים בהמשך ואתם מוזמנים להירשם!

אז נתחיל!

אנחנו נחלק את הפוסט לשני הספיישלים. קודם הספיישל חזרה ואחר כך חנוכה

ספיישל חזרה אל הבלוג:

מדריכים לפיינט:

כל המדריכים הוכנו ע"י עדי

בהתחלה אני אעשה מדריכים מאוד פשוטים

מדריך להתקנת מברשות:

שלב ראשון:

תשמרו את המברשת שאתם רוצים להתקין [או את החבילה]

לכו לפיינט ותלחצו על:

File>Import>Custom Brush

 

אחר כך יפתח לכם חלון. תלחצו על Open

תבחרו את המברשות שאתם רוצים להתקין [תוסיפו את כולם בבת אחת].

אחרי שהוספתם, תלחצו על כפתור בין שני החלונות שקוראים לו Add All

כל התמונות [שאתם יכולים להוסיף] יועברו לחלון השני.

וזהו. פשוט תלחצו OK

 

אם לא הבנתם משהו תגידו לי בתגובות.

 

שכפול שכבה:

טוב. זה באמת אחד המדריכים הכי פשוטים.

תפתחו את התמונה שאתם רוצים לשכפל לה שכבה. אני פתחתי את זאת:

עכשיו תלחצו על:

Layers>Duplicate

 

וזהו. סיימתם.

אני יודעת שלא קרה לתמונה כלום, אבל יש דברים שאתם חייבים לשכפל בשבילם שכבה [זוהר לתמונה, מסגרת ממברשות וכו'...]

כפתורים:

אשלי טיסדייל:

הוכן ע"י עדי

יש כאן מלא כפתורים שלה שהכנתי מזמן והעליתי לבלוגים אחרים שלי גם כן אבל הכנתי את כולם!

[90]

 

 

 

מיילי סיירוס:

הוכן ע"י עדי

שוב, כמו עם הכפתורים של אשלי טיסדייל, אני הכנתי כפתורים שלה והעליתי לבלוגים אחרים. אז אני שמה אותם כאן.

[24]

עיצובים להורדה:

הכנתי [עדי] שני עיצובים להורדה.

אני מכינה לכל עיצוב עד 3 השלמות.

השלמה כוללת כותרת, עד 10 רשימות, איקון, חתימה

עיצוב 1:

 

 

עיצוב 2:

אני יודעת שהם לא הכי יפים אבל הכנתי אותם כשהתוכנות עיצובים שלי נדפקו...

באנרים:

הוכן ע"י עדי

טיגריסים ונמרים:

מדריך לקרע בצייר:

הוכן ע"י מרי

איך להכין רקע בצייר?

טוב אז ככה תפתחו צייר ותעשו גודל דף בערך הגודל הזה:

אחר כך תעשו את הפעולה "שפוך צבע"

[זה פוכך את הדף שלך לצבע אחד איזה שתרצה]

למי שלא מכיר:

אני עשיתי צבע צהוב בהיר[הצבעים למטה]

עכשיו תגדילו בעזרת הזכוכית המגדלת לגודל הכי גדול:

[

זה רק רבע מהתמונה]

עכשיו זה ישמע מוזר אבל תקטינו את ההגדלה לפי הנקודה [פשוט תגררו אותה לגודל קטן]

עכשיו קחו את המחק תעשו הכי גדול

עכשיו עם המחק מין ציירו פס[אלא עם כן תרצו ריבוע אז תציירו ריבוע]

זוכרים ת'נקודה?

עכשיו איתה תצמצמו את הרוחב שהיה בערך הגודל של המחק

ואז עם אותה נקודה פשוט תקטינו עד לגודל של ריבוע או מלבן מלמטה

 עכשיו עם הזכוכית המגדלת תקטינו להכי קטן ותשמרו בקובץ JGP

וזאת התוצאה:

כמה רקעים שהכנתי:

[יש פס לבן מצד שמאל]

 

טקסטורות גדולות:

הועלה ע"י עדי

*לשימוש אישי בלבד

*אני לא העתקתי מאף אתר. אני מצאתי בגוגל והעליתי לכאן. אם יש כאן משהו שהכנתם תגידו ונשים קרדיט

סוג א':

*רגילות

 

סוג ב':

*לכלוך*

 

 

 
 

 

תמונות לעיצובים

הועלה ע"י מרי

לשימוש אישי בלבד!

פיקסלים:

הועלה ע"י מרי

לשימוש חופשי+קרדיט

חיפושיות:

בלונים:

 

בלון סגול קטןבלון צהוב קטןעשרה בלוניםבלוני מוזיקהבלון דובי כחולבלון אדום

קיטי:

רקעים לפרו:

הועלה ע"י מרי

מפרידים:

הועלה ע"י מרי

  

 

ספיישל חנוכה:

תמונות לעיצוב:

   

   

 

פיקסלים:

חנוכיות

   

כדים:

  

נרות:

    

משחקים:

מצא ת'הבדלים:

נער הסופגניות.:

מטרת המשחק: אתם בחור לא אטרקטיבי במיוחד ותפקידכם הוא לאסוף סופגניות בשלל צבעים.

הולכים ופועלים בעזרת החצים. איך משחקים: חצים ימינה ושמאלה - להליכה, חץ למעלה - לקפיצה, חץ למטה - להתגלגל.

מקש השיפט עוזר לקחת תנופה בקפיצות.

סורי שאין הרבה חומר )=

                   

החלפת שלטים+לינקים שהבטחנו לאלא שפרסמו את השלט שלנו ^^:

[לחלק כבר היו את הספיישלים אז נשים לינק]

Special A&C 

Good dey

Florentin87™-GirlsOnly

מוצ'י מדריכים[הבלוג של מרי D:]

מחפשת שותפה!

אני[מרי ] מחפשת שותפה כי עדי פרשה )=

שלשותפה היו יכולות האלא:

1.לעצב

2.זמן לבלוג

3.מסן ליצור קשר

4.אכפת לה באמת מהבלוג והיא רוצה לעזור

למעונינות:

[email protected]

כאן נגמרו לנו הספייישלים מקוה שאהבתם!

 

נכתב על ידי •צוות קינמון• , 14/12/2008 07:14  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,242

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•צוות קינמון• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •צוות קינמון• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)