לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ♥ welcome to my life

בת: 29

ICQ: 398018411 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

הייאוש.


באמת שחשבתי שזה יהיה אחרת, שבשלב מסויים, זה ישתנה.

חשבתי, באמת, אולי הייתי תמימה. חשבתי שהחוסר כבוד הזה יעלם.

שחשבתי שאולי משהו יכנס לך לראש.

חשבתי שבאמת משהו ישתנה, אחרי כל הזמן הזה, אחרי כל מה ש"אכלתי" בגללך.

אבל טעיתי לגבייך. ואת האמת- אני מאוכזבת, ברמות.

אני לא מסוגלת אפילו לתאר כמה באלי להתפוצץ עלייך!!

שנים שאני סובלת מזה, שאני פשוט שותקת.

אבל נמאס את לא מבינה?!

באמת שנמאס לי כבר ממך!!

נכתב על ידי ♥ welcome to my life , 27/11/2010 18:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם הייתי יכולה להתפטר הייתי מתפטרת.


אני בהחלט יכולה להגיד שאני לא סובלת אותך כרגע.

באמת שאני לא יכולה להמנות דבר טוב אחד שעשית בשבילי לאחרונה.

משהו באמת שבא מהלב שלך, משהו שבאמת התכוונת אליו.

הרי אני לא הבת הבכורה שלך נכון?

אני לא היא, אני לא שווה לה, בכלל.

אני לא מסוגלת יותר להיות איתך, אתה לא מבין?

ואני זאת שלא חושבת על מה שיוצא לה מהפה.

אתה לא מבין שכל מה שאתה אומר פוגע בי?

שאין יום שעובר בלי שאני אעלב ממך?

אני לא יכולה יותר.

אני מרגישה שאני משתגעת פה!!

נמאס לי כבר לבכות אתה לא מבין?!

נכתב על ידי ♥ welcome to my life , 14/11/2010 19:34  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,528
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל♥ welcome to my life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ♥ welcome to my life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)