לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Always be cool<:



Avatarכינוי:  טלצ'ייי(L)

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

והנה בא לו עדכון..


סליחה שאני מעדכנת רק עכשיו.

לא הייתי כל היום בבית, הייתי אצל סבא וסבתא שלי ^^

מחרמחר אילתD:

וב-7 לחודש, ספרד. יאייי:]

אני מתלהבת קצת יותר מדי, לא נוראXDD

כשאני אחזור מאילת, אני אעלה תמונות ^-^

בינתיים, אני אלך לי לארגן את התיק שלי, כי עוד לא ארגנתי.

ואני קמה ב9 [ב10 אנחנו נוסעיםXD]

זהו, אולי מחר בבוקר עוד עדכון, אם אני אקום מוקדם[:

.___.

לילה טוב 3333>



נכתב על ידי טלצ'ייי(L) , 30/9/2008 23:47  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה טובה33>


שנה טובה לכולם 3333>

מחר אני כבר אעשה פוסטD:

נכתב על ידי טלצ'ייי(L) , 29/9/2008 23:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,053

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלצ'ייי(L) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלצ'ייי(L) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)