לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Break Ya Neck*

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009


יוו יש לי מחר מגן בהיסטוריה ואנלא יודעת כלום):

ואין לי כוח ללמוד זה מלא חוומר

משעמם לי

 

מהו שמך המלא? בלה
תאריך לידה: 29.10.93

מקום מגורים: פתח תקווה ביצ'ס
כמה אחים/אחיות? 4
גר עם ההורים/לבד/עם שותף? מאמוש
צבע עיניים: חוום
צבע שיער: חוום
גובה: מטר שישים ומשהו



אתה מנגן על משהו? אם כן אז מה? לא חח
על מה היית רוצה לנגן? תופים
אחד האמנים המוסיקלים הכי כישרוניים לדעתך? כל אומן והכישרון שלו(:

יש לך קעקועים? אם כן, כמה ושל מה? בקרוב יהיה!@#
יש לך פירסינג? אם כן, כמה ואיפה? להה אנלא אוהבת
התנסת בעבר בסמים? איזה? לא:|
ניסית להתאבד פעם? לא חחחחחח
אתה מעשן? אם כן כמה בערך ביום? 8 ככה

העדפה מינית: גברים :]
כרגע, אתה מעדיף מערכת יחסים יציבה או משהו יותר סתמי? כרגע כלום
האם יש לך בן/בת זוג עכשיו? כן
איזה מגמה את/ה בביה"ס? חשבונאות
מה החלום הכי קיצוני שלך לקריירה? לא חשבתי על זה
איזה תפקיד לא היית עושה בחיים? מנקת רחובות או משהו

מה מתנגן עכשיו? Fabolous - Can't Let You Go

עם כמה אנשים דיברת/מדבר בזמן הזה שאתה מחבר את השאלון הזה? אף אחד

איזה עוד ישומי מחשב פתוחים? רק מוזיקה אין לי כוח להתחבר

ישנת טוב אתמול? מאווווווד:)
תישן טוב הלילה? לא,יש לי מחר מגן ואני הולכת ללמוד כל הלילה];

מיטת יחיד, וחצי, זוגית או קומותיים? זוגייית
תכונה אצל בני אדם שמרגיזה אותכם יותר מכל דבר: פחדנים

התקווה הכי גדולה בחיים שלכם: לחיות כמה שאפשר
איפה הייתם רוצים לגור עכשיו? ארה"ב



יצאת מהבית? אתמול חחח
אכלת? אתמול
התנשקת? יום שני

התאהבת? שנה ככה
נשבר לך הלב? כן

צחקת? כן
בכית? כן

אמרת למישהו שאתה אוהב אותו? כן

מישהו אמר לך שהוא אוהב אותך? כן

חיבקת מישהו/י? כן
עישנת? כן

שתית משקה אלכוהולי? כן

השתכרת? כן
שכבת עם מישהו/י? חבל להרוס תרצףP:
היית במועדון? כן.
לבשת חצאית? כן
קנית בגד?אהאה:)
אמרת למישהו/י "אני אוהב/ת אותך" ובאמת התכוונת? כן
הקדישו לך שיר? NO WOMEN NO CRY חחח

שיפרו לך את המצברוח? אהאה

מי הבן האדם האחרון ש..
ראית? אחותי
חשבת עליו? ידיד(:

התקשרת אליו? אמא כי יש לי שיחות רק אליהD:
התקשר אלייך?  אנה
פגע בך? עזבו

שימח אותך? ידיד שלי!כפרעליו השיג לי עבודה


היום:
באיזו שעה התעוררת? 11

מה/מי העיר אותך? אני לבדד
מה היה הדבר הראשון שאמרת? יששש אין אף אחד בבית!

מה היה הדבר הראשון ששמעת? Black Eyed Peas - Boom Boom Pow
מה אכלת? כלום עדיין
איזו מחשבה הכי העסיקה אותך? איך אני אעבור את המגן חח

מיקום כרגע: החדר שלי
להקה אהובה: לא בקטע של להקות
איזה כיתה את: י'
את חושבת שאת יפה? פסדר
את חושבת שאת צבועה? לא
את חושבת שאת קנאית? לא כזאת!כשצריך

את חושבת שאת קרצייה? לא
את חושבת שאת עקשנית? מאוד
את אוהבת את עצמך?בערך
בזבזנית או חסכנית? בזנזנית אחושרמווטה.

איפה היית רוצה לגור בארץ? מעלה אדומייים
יש לך פלאפון? יאפ
למי אתה מתקשר הכי הרבה? לאמא
איזה צלצול יש לך?  akon - im so paid
איזה רקע יש לך בשולחן עבודה? 2 בנות מעשנות דהה
ושומר מסך?אין

מה השיר ש...
מזכיר לך בן זוג לשעבר: 2 Pac - Changes
ששנאת בעבר ועכשיו אתה אוהב: אממ אין כזה ..
שאתה אוהב להתעורר לצליליו: לאדעת הכל כזה(:

שאתה אוהב ולא היית מכיר אלמלא חבר: אין מצב
שמזכיר לך את ההתאהבות הראשונה: -

האם אי פעם אהבתם מישהו שלא אהב אתכם?לא
אם כן, כמה זמן? יותר מידי ? -
ניסיתם להתחיל איתו?  -
הייתם איתו בקשר רומנטי כלשהו? -
התנשקתם איתו? -
האם עכשיו יש לכם אהבה כלפי מישהו שאינו מחזיר לכם אהבה? לא
מה האכזבה הכי גדולה שנגרמה לכם מאדם שאהבתם? הדבר הכי מפגר שיכול להיות,אכזבה הכי גדולה שיש.
מהי הסיבה הכי טיפשית שבגללה לא קיימתם קשר רומנטי עם אדם שרציתם? -
אם הייתם מגלים אחרי כמה זמן כשכבר הפסקתם לאהוב מישהו שהוא גם אהב אתכם והכל היה פיספוס אחד גדול, איך הייתם מגיבים? הייתי מתאכזבת וזה אבל בקטנה
האם הייתם רוצים שמישהו שאוהב אתכם פשוט יבוא וינשק אתכם? כן :]

זוגיות:
אתם נמצאים בקשר רומנטי עכשיו? כן
אם כן, אתם אוהבים אותו? לא
והוא, אוהב אתכם? כן

כמה זמן אתם יחד? חודש
איך הכרתם? חברים שלי הכירו לי אותו(:

מה אתם הכי אוהבים בו? הוא נשמה באמת
מה גרם לכם לבחור דווקא בו? בנאדם טוב
אתם רבים? לא
האם אי פעם נפרדתם או כמעט נפרדתם?לא
אתם פוחדים לאבד אותו? תאמת לא יודעת,אני לא אוהבת אותו וגם ככה נפרדים מחר אז..

אקסים:
כמה אקסים יש לכם? 4
האם אי פעם הייתה לכם פרידה קשה במיוחד? כן היה];
מאמינים שאקסים יכולים להיות ידידים? תלוי אם אהבת אותו או לא
האם הייתם רוצים לשבת עם אחד מהם לשיחה כדי לסדר עניינים שעוד לא סגורים? לא כלכך
האם אי פעם ניסיתם לחזור לאקס? אם כן, זה הצליח? בטח חח
יש אקס שהייתם רוצים לחזור אליו? לא

 

טוווב חפרתי:)

יש לי כמה תמונות

 



החתול שלי ז"ל.

 



אני ואנההה:)

 

 

בייי אחי.

 

נכתב על ידי Break Ya Neck* , 3/6/2009 11:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

16,712

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBreak Ya Neck* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Break Ya Neck* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)