לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Break Ya Neck*

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

cause imma motherfucking hero


יאלללה איזה חוום

עוד שבווע מסיימים ללמוד יאיי ואז אני הולכת לקורס בלשון חודש מהחופש

כי הבתזונה לא מגישה אותי השנה

התחלתי לעבוד ואני הולכת לקרוע את עצמי בשביל לקנות את המושלמות האלה:

 

סוף שבוע הבא יהיה לי 500שח והן עולות בערך 600-700

ביייוש

נכתב על ידי Break Ya Neck* , 12/6/2009 12:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Break Ya Neck* ב-16/6/2009 22:16
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

16,712

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBreak Ya Neck* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Break Ya Neck* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)