לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני יודעת שאתה יודע שאני יודעת שאני לא יודעת כלום


אני בת 15, דתייה (אבל לא נושכת..), לומדת באולפנא בדרום הארץ, נמצאת בתנועת נוער ומתלבטת בלי סוף על כל דבר.. אני אחשוף בפינכם את כל ההתלבטיויות שלי בין אם זה על אמונה, בנים, משפחה, לימודים ועוד..............

כינוי:  מיכללל

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

איך יראה החופש השנה


בס"ד


החופש הגדול.

החופש. אני יודעת. כמה חיכתי לו.. או בעצם לא באמת. השנה הזאת חלפה מהר מידי, ולא ממש נתפס ששוב חופש.
זה לא שאני מסרבת לבלות ולהנות, פשוט.. זה מפחיד.. שהזמן ככה טס.
אבל לא על זה רציתי לכתוב..
החופש. השנה אני מנצלת את החופש כדי לגדול והתגדל.
לגדול בדברים הקטנים שאין לי זמן או סבלנות אליהם במהלך השנה.
להתפתח בתחום האומנות שאני כ"כ רוצה להצליח בו.
לגדול מבחינה כספית, לעבוד ולהצליח להרוויח מעמל כפי.
לגדול והלגדיל- להתנדב. לתת מעצמי. זאת אמירה כ"כ נדושה, אבל באמת שאני מאמינה שיש סיכוי שאני אשכרה אעמוד בה.
להתגדל עם המשפחה. המשפחה שבמהלך השנה, כשאני כמעט לא בבית (בפנימיה..), אני בכלל לא נמצאת איתה. למצוא רגעים קסומים עם האחים, עם ההורים. להכין ארוחות ערב כפיות, או סתם לנהל שיחות עמוקות באמצע הלילה.
להתגדל עם החברים. לשמור על קשר עם כל החברים מהבית שמצד אחדד כ"כ קרובים ומצד שני כ"כ רחוקים כל השנה.. לבלות איתם ערבים שלמים, ימים שלמים. ומהצד השני גם לגלות מי הם החברים האמיתיים, אלה מבצפר, ששם הם החברים הכי טובים. לבדוק עם מי הקשר נשמר, ורק מתקדם..
וזה כ"כ קשה כל המטרות.
אבל אני כ"כ רוצה להצליח.
אני יודעת שבסוף החופש יהיו דברים שאני אכעס על עצמי שלא עשתי אותם.
אבל אני מקווה שנמגד יהיו בסוף החופש מספיק דברחם שאהיה גאה כ"כ שהצלחתי לעשות אותם!
שאדע שניצלתי כל רגע.. ועשיתי כ"כ הרבה!
איך אומר השיר שכולנו גלדנו עליו
"הכל אני יכול בחופש הגדול.."
נכתב על ידי מיכללל , 25/6/2009 02:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכללל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכללל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)