לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ספרות זולה.


בלוג לכל אחד ולאף אחד

יום הולדת שמחכינוי:  little.wing

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013


נמאס לי שמזלזלים בי ובכל מה שאני אומרת תמיד. 

נמאס לי שכל פעם אחרי שאני עושה/אומרת/מייעצת/מורה צריך כאילו "לוודא" שזה באמת נכון כי לא סומכים על המילה שלי.

נמאס לי שמתנהגים אליי כמו לילדה קטנה ולא מזיקה ש'יכולה לטעות' כמה שהיא רוצה כי היא...'קטנה' ו'ילדה'.

נמאס לי שמזלזלים בי ובכל מה שאני תמיד עושה. 

נמאס לי שלא מאמינים לי שאני מתחייבת לדברים ואז, בסופו של דבר מורידים אותי מזה.

נמאס לי להיות אני.

נמאס.

 

 

נכתב על ידי little.wing , 15/4/2013 00:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlittle.wing אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על little.wing ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)