לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"טיולים הם כמו וודקה, צוחקים צוחקים צוחקים ואז הולכים לישון"

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

לונה פארק!


הייתי היום בלונה פארק!
היה דיי כיף חוצמזה שחטפתי סחרחורת מטורפת והיה לי גם כאב ראש...

ועליתי על הטופ ספין 6 פעמים (מתוכן 4 ברצף!!!!)
ועל האנקונדה 3 פעמים

וגם צילמו אותנו לכתבה בערוץ 2 ביום שישי...
ישמצב שאני אהיה שם
תסתכלו עליי!!

ונסעתי לשם ברכבת!
ובקיצור היה נורא נחמד =]

בייי אנשים
נכתב על ידי , 20/10/2008 19:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי מהטיול!!!


והיה אדיר טילים!!!!1

שלושה ימים של כיף טהור ושטויות מלוכלכותXD

ממש יפה בגליל התחתו, דרך אגב..

חבל שאין לי תמונות להביא לכם כי היא נהרסה לי

בואו נריע לאחריות של שנתיים שפותרת אותי מלהוציא עוד ועוד כסף =P

אז בקיצור, הלכנו בעקבות הצלבנים, מתי שהם יצאו לקרב עם סאלאח א דין,זה היה קשה, מייגע, עם כל הציוד על הגב

 

אבל זה היה כל כך שווה את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

וגם סיימנו את המסלול ב(אגמון)כינרת.

ושם מצאתי פטל ממש טעים, רק חבל שנפלתי לתוך הקוצים...אאוץ'..מאוד לא מומלץ!

 

אבל היה ממש ממש כיף

 


 חוגי הישן שליטה!!!!!!
נכתב על ידי , 17/10/2008 21:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכנתי לכם ברכה לסוכות


אז זה הולך ככה.... נורא נורא משעמם לי....אז רציתי לצייר את בוב ולשים אותו כאן
ואז נדלקה לי מנורה כזאתי מאחורי הראש (דינג דינג דינג!!)
ואמרתי, היי עכשיו סוכות לא?
בואו נכין ברכה לגולשים האהובים והמדומים שלי XD

הנה התוצאות:

 


 



 

אני יודעת שהאיכות של התמונה שווה לתחת אבל אין לי סוללה במצלמה, סורק אין לי אז צילמתי בפלאםון והעלתי לפה

 

תהנו.

נכתב על ידי , 14/10/2008 01:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

405
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[= גילי =] (חוגי הישן שליטהה!!!) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [= גילי =] (חוגי הישן שליטהה!!!) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)