לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"טיולים הם כמו וודקה, צוחקים צוחקים צוחקים ואז הולכים לישון"

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

ווהו!!! עוד מעט מחנה סוכות


איזה כיף.. יוצאים לגליל התחתון, ומסיימים בכינרת.
שלושה ימים של כיף לא נורמלי ושטויות שמי שלא בחו"ס יחשוב שאנחנו חייזרים מגלקסייה לא ידועה...XD


וזה גם המחנה הראשון של בית על הגב
(למי שלא יודע: בית על הגב זה טיול עם תיק עעעעננננקקקק שיש בו את כל הציוד כולל שק"ש מז"ס וכו')
סתיו משאיל לי תיק D:
ומיה המניאקית הזאתי קנתה תיק חדש דנדש ב50 שקל כי היה לה תלושי הנחה בשווי של 700 שקל..


טוב... בהצלחה בטיול
נכתב על ידי , 12/10/2008 21:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף..יש מחר בצפר..


אני לא אוהבת בית ספר...

וזה גם ממש ממש לא בגלל לימודים..(אני דיי אוהבת ללמוד...זה מעניין!)

פשוט..בבצפר יש לי הרגשה רעה כזאת.. לא נוח לי שם..

זה פשוט...כשאני שם, אני מרגישה הכי לבד בעולם.

וזה גם לא שאין לי שם חברים.. יש לי את החבר'ה שלי..

כאילו, אוף.. אני אפילו לא יודעת להסביר...

 

 

עצוב

(&@#$%^&, למה אין פה סמיילי בוכה?!?!?!)

נכתב על ידי , 1/10/2008 22:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

405
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[= גילי =] (חוגי הישן שליטהה!!!) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [= גילי =] (חוגי הישן שליטהה!!!) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)