לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"טיולים הם כמו וודקה, צוחקים צוחקים צוחקים ואז הולכים לישון"

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

ואייי!!! איזה כיף היה בטיול!!!






אנשים!!! הרי ירושלים זה מקום כל כך יפה וכיפי!!!!

היינו בחמש מעיינות, שמרנו שעה וחצי בלילה...קמנו בחמש בבוקר ונהניתי מכל רגע!!!

וראיתי את הוו'ניקים הכי פיציים שיכולים להיות XD

 

הנה כמה וכמה תמונות:

 

 













 

נכתב על ידי , 22/9/2008 14:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הייי אנשים!!!

אני עכשיו באמצע הלימודים, ובגלל שהמורה לתנ"ך לא הגיע (זה בטח בגלל שהוא חייב לנו בזוקות כבר שבועיים...)

אז נתנו לנו לשבת במחשבים  *וווההוווו!!!!*

 

חוצמזה...היה לי היום בוחן במדעים וזה הלך לי כל כך כל כך טו-אוב!!! אי חושבת שאם אני לא אקבל 100 אז 90 לפחות =]

 

והיום יש לי טיול ראשון השנה של הסיירות!!!!!!!!!!!(Oh Joy!!) 

אנחנו יוצאים להרי ירושלים..

אתמול עשינו קניות ונשאר לנועוד כסף...אז קנינו שטויות לכל הקבוצה (כגון: מיץ תפוזים ועוגיות שוקולד צ'יפס XXDDD)

 

 

שיהיה לכם יום שמח כמו שיש  לי היום =]

 

 

 (/_\)
 ( O.o)
( >  <)

 

נכתב על ידי , 19/9/2008 10:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלומלום אנשים=]



 


היי, אני גילי...

אני בת 13.6 ולומדת בכיתה ח' בכפ"ס

אני אוהבת מוסיקה, לקרוא (לעיתים), לטייל, לצלם  ולצייר..

אז החלטתי בבלוג הזה  להראות לכם את הציורים  והקישקושים שלי (שלרוב אני מציירת בשעות בצפר *צחוק מרושע* )

טוב... תהנו..

 

הבאתי לכם פה למטה ציורים שלי משנה שעברה...בכיתה ז':

 

 

 

 






































נכתב על ידי , 11/9/2008 17:41  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





405
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[= גילי =] (חוגי הישן שליטהה!!!) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [= גילי =] (חוגי הישן שליטהה!!!) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)