לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם צחוק


הבלוג שיצחק על החיים,כי פשוט כיף לצחוק עליהם.

Avatarכינוי: 

בן: 27

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

.:קצת עלי מי אני ומה יהיה פה:.


טוב אין לי ממש מצב רוח טוב כרגע,הייתי מגדיר את הזמן הזה בזמן נחמד.

טוב קודם כל אני אור בן 12 מחולון בכיתה ז' בבית-ספר ארן,זהו הבלוג שלי ואין לי מושג למה פתחתי אותו >.<"

טוב כנראה כדי לפרוק את מה שיש בחיים המפגרים שלי XD,טוב אז כדי שתכירו אותי יותר טוב אני אספר לכם עלי מה אני עושה וכל זה.

אני משחק במחשב,יושן,מעצב דברים,יושן,מתכנת HTML ו PHP כתוב למותאם בשבילי,אקר רגיל XD הסבר למטה חחח...

אמממ אני שונא בית-ספר,רגע למה אני כותב לכם פה?יש את הרשימה שלי למטה,אני גם לא הכתוב לכם מה אני אוהב יש רשימה,תיסבלו בשקט.

טוב זה הפוסט הרציני הראשון שלי,לא הייתי קורא לו ממש רציני,כי זה סתם פוסט,אני לא ממש יכול לכתוב דברים ארוכים.

טוב אני אמשיך לספר על עצמי.אני בפורום חדר הסודות שעל הנושא "הארי פוטר",יש גם קטגורית כללי ששמה אני מגיב יותר,

קישור לפורום-

http://t-cs.co.il

פורום על רמה ;).

וגם ביער האסור,גם פורום טוב שאני גולש בוא.

www.t-ff.com

טוב אני מכניס בהודעות מלא סמילים,הסמיילי הכי יפה זה-O.ס" כי הוא חמוד D= .

טוב אני יעדכן את הפוסטים פה,אז יאללה תחגגו,בקרוב אני אולי יעלה עיצוב חדש ויפה יותר.

נכתב על ידי , 13/9/2008 18:38  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOr_XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Or_XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)