לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Unlish Misery


הדברים החשובים באמת סמויים מן העין... לפעמים אני מרגישה כמו הנסיך הקטן... פיל בתוך נחש..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

סמים אלכוהול והרבה הרבה שוקולד...


לא יכלתי להתמכר למשהו נורמלי כמו סמים...לא זה סתם יקר וגם לא השפיע עליי במיוחד.. או אלכוהול שהאמת כן הייתה לי תקופה אבל מאז הרעלת האלכוהול שחטפתי בגיל 16 אני לא יכולה ממש לשתות.. אני הייתי חייבת להתמכר לשוקולד שזה גם משמין גם גורם להמון בעיות בריאותיות שלמזלי חטפתי...

אוף...

טוב אולי היום בערב אני אשרוף קצת מהקלוריות כשאצא... אם אצא (כי החברות עלולות להיות"עייפות" או שלא יהיה לי דרך להגיע אליהן כי אני גרה בסוף העולם...)

נכתב על ידי Deep_Cuts , 12/9/2008 16:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הממ צל של אופטימיות! או שלא...


עבר עליי שבוע מעייף...

שבוע הראשון העבודה שלי בבית חולים וטרינרי במסגרת שירות לאומי.. קמתי ב6 בבוקר לקחתי 2 אוטובוסים..

התעצבנתי, עישנתי, השתעממתי והיו גם חלקים בסדר...

סוף סוף חופש של סוף שבוע..ופלא אני לא עושה כלוםםםם  למה?

 כי לחברה אחת "אין כח", האחרות בעצמן יש להן עניינים.. ולמרות שאני עייפה אני לא נרדמת.. משועממת... אז פתחתי את הבלוג... לא שאני אכתוב בו. בטח אף אחד לא יגיב ולי לא יהיה כח לכתוב ואתעצבן מזה ששוב פעם אני לא מעניינת אף אחד......

 

כל כך בא לי לצאת עכשיו.. לעשן לשתות לצחוק...

טוב, משהו שלמדתי מאז שיצאתי לעולם- בחיים לא מקבלים כלום, ואם כן- זה מזל טהור

 

(זה לא מדכא בכלל נכון? כן אני מאוד אופטימית אני יודעת...)

נכתב על ידי Deep_Cuts , 11/9/2008 22:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Deep_Cuts

בת: 33

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDeep_Cuts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Deep_Cuts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)