לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

So close, no matter how far


בלוג שלי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

דיי...זה כבר יותר מדי להפיל על כתפיים של ילד.....


יש לי בלוג בלי קוראים \=

 

נכתב על ידי MasterOfPuppets , 15/9/2008 16:20   בקטגוריות אהבה, בצפר, בצפר, בצפר, חיים, צבא, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשים שצריכים להרוג XDD


לא אני כתבתי><

 

1. בנות שמנות עם חולצת בטן .
2 . אנשים שמקבלים 98 ועושים מועד ב´.
3 . אנשים שמוסיפים אותך באיסי ושואלים מי זה ?
4 . אנשים שפותחים בעדינות עטיפות של מתנה .
5 . אנשים שמאחורי הגב מרכליייים , ובפנים בחיים לא יהיה להם אוווומץ .
6 . אנשים שנוסעים תחנה אחת באוטובוס . [ יעני למה לקחתם אוטובוס ? ]
7 . כאלה לא רצויים שנדחפים במצבים אינטימיים o:
8 . אנשים שמספרים בדיחה ובאמצע הבדיחה מתפקעים מצחוק .
9 . בנות קנאיות שרואות אחת הכי יפה יגידו " היא יותר מידיי רזה , זה מגעיל "
10 . אנשים שמבקשים את השלוק הראשון מהפחית שהרגע קנית .
11 . אנשים שמזמינים במסעדה - סטייק 900 גרם + צלעות כבש + צ`יפס ומבקשים דיאט קולה עם זה .
12 . אלה שמנסים להצחיק אותם והם אומרים חחחחח , לא מצחיייק .
13 . אנשים שמתקשרים לבית ושואלים איפה אתה .
14 . אלה שלפני מבחנים אומרים שהם לא יודעים כלום , ובמבחן הם לא מפסיקים לכתוב .
15 . אלה שרואים אותך בקריון ושואלים אותך מה אתה עושה פה .
16 . אלה שמנסים לעצבן אותם והם נשארים רגועים .
17 . אלה שנותנים להעתיק שיעורי בית אבל אומרים אל תעתיק מילה במילה !!!1
18 . אלה שמקבלים 97 במבחן והולכים בוכים למורה שהם היו צריכים לקבל 99 .
19 . בנים שתגיד להם שהכי אין סיכוי בינכם יגייידו "תחשבי על זה בכל זאת ..."
20 . אנשים שעומדים שעה בתור למקדונלדס ובסוף מבקשים גלידה .
21 . אנשים שנועלים סנדלים עם גרביים .
22 . כאלה שאחרי סוף שיעור תמיד יהיו חייבים לשאול ת´מורה מה היו שיעורי בית , למרות שהיא שכחה , ואז היא מפציצצצה בשאלות .
23 . אלה שבאים לתחנת האוטובוס ואחרי פחות משלוש דקות מגיע האוטובוס שלהם ..
וכל זה בזמן שאתה ממתין 40 דקות אחרי שראית את האוטובוס שלך חולף לך מול העיינים !
24 . אנשים שאומרים להם " חבל " , אז הם עונים " חבל על מי שמת " .
25 . כאלו ששולחים לך 100 אלף סימני שאלה כשאתה מסנן אותם באייסי .
26 . הנהג אוטובוס שרואה אותכם רצים אבל לא מחכה .
27 . אנשים שמפריעים בממתינה ואז שאתה עונה הם אומרים , " אה סליחה אחי אתה באמצע ? "
28 . אנשים שכשאתה אומר להם אתה גם בא ? [ יעני גמבה ] הם עונים לא אני פלפל ."
29 . אנשים שכותבים הודעות שרשרת.. אנשים שבאמת חושבים שאם לא ישלחו ל- 30 איש ברשימה , עוד יומיים תדרוס אותם משאית .
30 . הווורים שעומדות עם סטופר על השעון לזמן שאתה צריך לבוא הביתה .
31 . אנשים ששואלים אותך אחרי שהתרסקת על הרצפה וכולך דם " אוי אתה בסדר ? " .
32 . אנשים שמתקנים לך את הדיבור.
33 . אנשים רזים שלא משמינים .
34 . אנשים שעדיין משחקים בסנייק .
35 . אנשים שאתה עושה בלון במסטיק חייבים לפוצץ ואל לצחוק כמו סתומים .
36 .אנשים שלוקחים לך אוכל מהצלחת וחושבים שזה מצחיייק .
37 .אנשים שאוכלים בפה פתוח .
38 .אנשים שמצלמים אותך בפלאפון .
39 . אנשים שבאים אליך לבית ומשתלטים על המחשב .
40 . הורים שיגיייידו לך " אם לא תשקיע , תהיה מנננקה רחובות "
41 . אלה שמבקשים שיחה בפלאפון / שקל ואתה לא מכיר אותם .
42 . אלה שלא מכירים את מילים של השיר ומזמזמים לך במוח נה נה נה כן כן נה .
43 . אנשים שאתה מספר להם בדיחה , צוחקים שעה ואומרים בסוף לא הבנתי !
44 . האלו שאתה כותב הודעה בפלא , והם ישר נדחפים " למממממי זה ? "
46 . אלה שמנסים להצחיק והם מזה לא .
47 . אנשים שמחמיאים להם על חולצה חדשה לא שוכחים להזכיר " 700 שקל מדיאדורה " .
48 . בנים מסריחייייים שלא שמעו על המצאת הדאודורנט .
49 . אנשים ששואלים אותך בחווצפה למה אני לא בד"שים ?!
50 . אנשים שמרטיבים את האצבע לפני שהם מעבירים דף בעיתון . [ גוווועל ]
51 . אנשים ששומעים שיר ושרים תמיד שורה לפני , כדי שכולם ידעו שהם מכירים את השיר .
52 . כשמקנחים ת´אף בקול , ואז כל הכיתה מסתכלת .
53 . אלה שהולכים בסופר , רואים דוכן טעימות עם נקנקיות ושווואלים מה זה ?
54 . כאלו שעושים אלייך צלצול - ניתוק .
55 . אנשים שמתלהבים ממשהו וגורמים לך להיות סקרן ואז לא רוצים לספר .
56 . אלה שאתה רומז להם שלא בא לך עליהם והם משחקים אותה לא קולטים .
57 . כאלה שיודעים מה ההבדל בין סבון נוזלי לתחליב רחצה .
58 . אנשים שמתקשרים אלייך ושואלים מי זה .
59 . אנשים שלא נכנסו לבלוג p =
60 . אנשים משועממים שקראו את זה עד הסוף :d

נכתב על ידי MasterOfPuppets , 14/9/2008 21:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי מבצפר....


תודה לאל זה נגמרר

שיט

אחד הימים הארוכים....

פאק כתה י' זה רצחח

כואב לי התחת משעות שמיניות......

 

אבל הצד החיובי..

אני בבית.../

סוף סוף....

אבל יש שיעורים....

ולהתקונן למבחן ענקק....

קיצר הבצפר לא עוזב אותי...

 

 עוד משו דפוק אחד...

חבר שלי...

שהוא במיקרה גם גיטריסט...

רוצה להקים עם עוד חבר שלי..(תנחשו מה...גם גיטריסט) להקה!

אבל...

אנחנו 3 גיטריסטים><

אין מתופף אין באסיסט אין סולן...חחחח

הוא מחורע על כל הראש הבנאדם הזה...

הוא אפילו התחיל לכתוב שירים....XDD

לא נורא...טוב שיש כאלו אנשים נאיבים בעולם....

 

ממ....אגב

קרה לכם פעם שאתם לא יכולים להפסיק לחרוש על שיר?

לי זה קורה עכשיו....

מה לעשות...אנטר סנדמן שיר ממכר....

אפרופו שירים...

היום איזה מפגר אחד כזה עושה לי

"אם אתה לא שומע טוקיו הוטל אתה לא שומע מוזקיה אמיתית.."....................

על המקום הורדתי לו כאפה><

רציני..

אנשים כאלו הם בלתי נסבלים....

בדרך כלל אני מביא להם להקות אמיתיות..

אבל הוא מקרה אבוד...-_-

 

אהה

מכירים את זה  שמצלמים אותכם עם הפלאפון?!

איזה מעצבן זה נכון?!

יושבת ממולי איזה כונפה מטומטמת כל שניה כזה מסתובבת

"אסי תחייך"*קליק*...צילום.....

-_-

 

גם הגיע לכתה היום איזה ילדה חדשה....

חחח

אפילו הבנות בהו בה XD

בהפסקה כזה חבר שלי עושה לי

"אני הולך לדבר איתה..."

(היא ישבה כזה לבד..)

ואני כזה:"כה ...ראיתי אותה מסתכלת עלייך בשיעור" *חרטא*

אז הוא כזה הלך לדבר איתה והיא עושה לו "יש לי חבר...."

והוא"מהה קשור חבר...אסור כבר להיות נחמד?"

XDDDD

 

 

ממ...זהו נראה לי ><

תשאירו תגובה

 

 

נכתב על ידי MasterOfPuppets , 14/9/2008 15:17   בקטגוריות מוזיקה, Metal, True Metal, בצפר, חיים, טוקיו הוטל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  MasterOfPuppets

מין: זכר




193
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMasterOfPuppets אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MasterOfPuppets ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)