לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כוס קטנה

אהבתי הרוח, קל הכנפיים, אהבתי את שמש האור, ושיר חדוה נולד על שפתיים - היום את השיר לא אזכור...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

זמר


מי את היוצאת עם ערב

לתעות בדרכי הסתיו,

עת בשמיים בוערת

עטרת המערב?

 

מי את כי חוורו פנייך,

עינייך עורגות כלות?

למה הסתרת את כנפייך

הרחבות, הקלות?

 

עלמה צעירה הנני,

עלמה תמה, ענוגה.

אין איש בעולם אוהבני,

לכן גורלי - תוגה.

 

משחר עד כלות הערב

אראה - אילנות, עשבים,

הפרחים על יד הדרך

הדלים - גם הם אוהבים!

 

ואני בין חומות נולדתי

בערב, בימי הסתיו.

חיי בשקר איבדתי,

והנני גלמודה עכשיו.

 

אמנם היו לי כנפיים,

ולא הרגשתי בהן...

ועכשיו בערב בערב

לבי בוכה עליהן.

 

אך טוב, כי השמש נושקת

לפעמים חוורון-לחיי,

וידעתי: בים השקט

ישקוט גם יגון חיי.

 



נכתב על ידי , 30/1/2009 18:46  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כבר באה העת לשכוח -
הן רבות השנים.
לא לנצח יוסיפו לפרוח
פרחי אהבה ישנים.

אך מה לי? נפשי עוד טרם
הרגישה במלוא החיים:
הגפן פורחת בכרם,
הפרח - ברוך דשאים.

ומי בשקריו ירמני?
חי הפרח - גש נא וקטוף.
את סודי יודעת הנני:
חיינו, חיינו - אין סוף!
נכתב על ידי , 28/1/2009 23:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לא היתה לי אם, לא יהיה לי בן.
השמש - הוא אוהבני אהבת סודות,
האושר מקדמני על דרכי השדות,
אך לא היתה לי אם ולא יהיה לי בן.

אני הולכת לבדד לאורך המסילה,
ראשי זקוף והרוח אל פניי...
הלא אמת הדבר, כי גם אתה, הרוח, חי,
כי אין יד אוהבת כידך הקלילה?...

עולמי רב נגוהות, כיום ראשית הסתיו
על שדמות קציר בארצי הברוכה,
עת כל הארץ כשמיים למנוחה,
עת כנצח להדר כל רגע של זהב.

ואם ידע לבי - כבר שכח להתלונן
על כי אין לו אוהב מלבד היופי הקר
על כי רטט דמי - גם הוא לי כמו זר,
ולא היתה לי אם, ולא יהיה לי בן...
נכתב על ידי , 28/1/2009 23:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 32

תמונה




174
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלישבע ב. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלישבע ב. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)