לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

iT's OLL aBaUt Me


בלוג חמוד שכזה....

Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

פסח ( = מלא עבודות


העיייי בקיצור הכול אותו דבר ואין שום דבר חדש!

נמאס לי מהחופש הזה זה חופש כיפי אבל משעמם לי!!!!!

יש מליון עבודות:
*ספרות:יומן קריאה.

*חשבון:דף עבודה.

*צרפתית:פעילות בספר.

*לסיים את עבודת שורשים.

*מדעים סיכום והשוואה על תאים.

*תנ"ך דף עבודה.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -3<

טוב נעזוב את העניין העצוב הזה ונגיע למשהו יותר שמח

במהלך החופשה קנו לי מילארד בגדים ואקססוריז ואייי זה מזה יפה אני יביא לכם רשימה של זה:

-טבעת לרגל

-צמיד לרגל

-נעליים

-קשתות

שמלה

-בגד ים

-משקפייים

-גלוס

-מסקרה

-חולצה.

-חצאית.

-בגדים לבית

וזהווו (טוב זה מלאא אבל בטח שכחתי משהו...)

 

איזה באסהה היום רציתי לשים תמונות כי הצטלמתי אתמול עם חברות והמצלמה שלי נדפקה אזז אני לא יכולה לשים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אוףף טוב לא נורא בפעם הבאה ( =

 

בייי.....( ;

 

נכתב על ידי , 31/3/2010 15:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ShArOnK ( = ב-31/3/2010 17:10
 



חזרתי לכתוב,אסיפת הורים,עומס!


היי ממצב ממזמן כבר לא הייתי בבלוג וכבר הוא התחיל להמאס עליי אז החלטתי לחזור ( =

אז בקיצר התקופה הייתה משעממת רצח!אוף אני שונאת תקופות רעות חוץ מזה ב4.3

היה לי מומולדת ואני כבר בת 13 איזה כיף *חחח*

הקיצר הביאו לי מלאן מתנות ליום הולדת

-בגדים

-לקים

-איפור

-אז כתבו מזל טוב-

 

טוב אז לעניין אחר

מחר יש לי אסיפת הורים יאווו אני לחוצה רצח אני שונאת את המורה הזונה הזאת

היא הכי חראא שיש בעולם בטח היא תגיד עליי דברים רעים

וכאילו הציונים שלי טובים אבל בטח היא רוצה להתלונן שדיברתי באיזה פעילות מחורבנת

ואיי מזה לעשות עניין נו באמת באלי כבר לגמור את השנה ולהתחיל דף חדש ונקי !!!!!!

 

וגם המורים המזדיינים האלה עוד נותנים לנו עבודות כאילו שאין מחר!

בתנ"ך

בחשבון

בצרפתית

במדעים

בספרות

ועוד אני צריכה לסיים את העבודת שורשים המפגרת הזאת!

יאווו אין לי כוח לזה אני שונאת בית ספר!

ובאלי לגמור אותו כבר!

 

נכתב על ידי , 17/3/2010 21:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,360
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~sHaRoNka~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~sHaRoNka~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)