לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי העלמה הקטנה

מה אני יכולה כבר לכתוב בתיאור? - הבלוג הזה הוא פשוט על החיים שלי ועליי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

יום חמישי היום הפנוי היחידי שלי


 

סופסוף הגיע יום חמישי - היום שבו אני יכולה לשבת על המחשב 24* שעות ביממה (*כמעט - לא כולל בית ספר...)

אז חזרנו מהבצפר ללא שיעור ספורט שוב בגלל קיצוצים או עצלנותו של המורה ספורט הכרסי שלנו.

עכשיו ברציונת, זה לא שאני חולה על ספורט או שזה כל חיי אבל בסוף אני זאתי שנאית כמו בטטה מהלכת עם זרועה נקניקייתית.

אני נראית כמו כדור מעוגל וורוד - לא הוא. ת'אמת שגם הוא נראה כמו עיגול קצת שחום אבל עדיין עיגול גדול ודי זקן..

אבל זה עדיין לא מצדיק את העניין של שיעורי הספורט.

 

אבל אני די שמחה כי יש בחירות למועצה הבית ספרית וכולם מנסים לשחד אותנו ( XD ) כבר קיבלתי :

* סוכריה על מקל

* 2 מרשמלו

* בפלות

* טופי בטעם בננה, דובדבן, עוד בננה, ותפוח (:

חחח אולי באמת אני סתם עוד בטטה..

 

טוב זה שווה את זה.

 

יאמי                                                                                                

נכתב על ידי , 18/9/2008 15:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד יום רגיל


 

         

 

אוקיי כבר ניסיתי לכתוב את הפוסט הזה כבר שלוש פעמים ובכל פעם שאני מסיימת המחשב הפאקינג ענתיקה הזה נכבה, נהרס, נסגר, יצא, או פשוט מחק את הכל!!!!11111111

אוקיי נמאס לי

עד שאני משקיעה בפוסט, הענתיקה הורסת הכל לא כי אין מצב בעולם שאוכל לסיים פוסט נכון?!?!?!

הענתיקה נהנית להרוס את החיים החברתיים שלי.

 

 

in your face ענתיקה!!!!!!!!!!!!!!! חה חה החהח ההח

 

 

טוב בכל מקרה אני אכתוב הכי מהר בעולם כדי לסיים את הפוסט:

אוקיי היום קמתי הלכתי ליסודי (שם רוב הבנות והבנים נפרדים כמו בכל בית ספר דתי בבני ברק,) נכנסתי לשירותים ( X X ) וכל האסלה הייתה מרוחה ב...טוב אתם יודעים מה,

הפסקה - בורג הכדור נכנס לי הישר לפנים, (עם המזל שלי למה בדיוק אני יכולה לצפות) נפצעתי לא נורא למי אכפת -

ממשיכים אני מנצחת ( XD)

אחר כך כולם עליי (החיים קשים אבל ממשיכים לשתות) מסיימים בית ספר השער וכל החצר קידמית מפוררת לחתיכות קטנות (שיפוץ טוב שהם נזכרו באמת) הולכים הבייתה (דרך היציאה של האשפה) אוכלים אוכלים אוכלים ועוד קצת אוכלים, שיעורי בית בהכל הולכים לחוג אנגלית חוזרים וכותבים פה.

אהההההה הצלחתי ייפי!!!!!

אה ושכחתי שראיתי קצת טלוויזיה

וזהו.

ואומר זאת שנית:

In your face ענתיקה!!!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 17/9/2008 22:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלחמת המנגו הכי כייפית שהייתה לי!


 

היום לחברה שלי היתה יומולדת - 12 בת מצווה

  ()                                                               

אולי לא הייתה כזאת עוגה אבל היו מקלות תירס (היא צמחונית) מלפפונים ופופקורן אהה והיה מיץ פטל ומיץ תפוזים ואז רני חברה אחרת שלי עשתה מיקס מטורף ושתתה את זה ושניה אחר נפל לה מלפפון לכוס וזה השמיע מיץ כזה צליל מוזר כמו של מנגו על האש מה שמזכיר לי ת'מלחמת מנגו.

היה שיגעון (במבטא של צביקה פיק). אני ורוזה (גם לה היה בלוג עד שכל הילדים בכיתה התחילו לקרא אותו ולצחוק עליה אז היא סגרה אותו. חבל הוא היה נורא יפה :( קראו לה העלמה רוזה מרציפן)  טוב בכל מקרה אני והיא היינו על בית העץ של ילדת היומולדת (רוני) ויש לבית עץ הזה מין סלסלה שקשורה לחגורת ג'ודו כתומה (- אל תשאלו כי אין לי מושג ) והעלו משם מנגואים והתחלנו לזרוק עליהם מלמעלה. המנגו ניתץ וניתז על כולם והיה מלא צחוקים ובלאגנים חבל על הזמן. לרוע מזלי (שנולדתי עם כזה) המנגו שהם התחילו לזרוק עלינו בחזרה פגעתי ישר בפה איזו הפתעה לילדה שכל הזמן מחליקה אבל אף פעם לא שוברת שום דבר - הכוונה לעצמות - למרות שפעם אחת עיקמתי אצבע אבל זה כבר סיפור אחר.

 

אני אחזור ליומולדת של חברתי היקרה רוני.

אני ועוד 5 או 6 חברות הכי טובות הלכנו ל"מסיבה בעיר" (וואו ממש כיף להגיד את זה) וקנינו לה משהו כמו 20 בלונים + 2 כאלה נוצצים (הגדולים האלה שיש דורה החופרת סוסים ואני יודעת מה סוניק..) אה ועוד נקניקיה כזאתי ורודה

 

                                                                           

 

(כולם ראו אותה וביחד כמו טלפתיה: "זה לא נראה טובבב".....) חחח אני צוחקת מבדיחות של עצמי - זה לא בסדר.

בכל מקרה קנינו גם רובה קונפטי כזה מגנובי וירינו עליה והיה לזה ריח של פיקות (שאני ברוב טיפשותי אמרתי פוקים) וזה ירה כזה קונפטי חמודי וכייפי כזה חח אה והבלונים היו בצבעי הקשת כזה ^ ^

וזהו זה היה עד 16 וחצי. בקיצור שרפתי חצי יום. ועוד חמש דקות בערך יבואו 5 ילדים שיעשו איתי את ניסוי הר הגעש המפורסם....... מקווה לא להתלכלך אני שפוכה ואין לי כוח להתקלח שוב (למרות שאני ממש נהנהית באמבתיה שלי עם הבועות הכייפיות חחח)

 

עוד חמש דקות (ארבע וחצי) טוב ביי!!!!!!!!!

 

 

            

 

 

נכתב על ידי , 14/9/2008 16:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להעלמה הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על העלמה הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)