לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם רק תחייכי, מי לא יתאהב בך...

כינוי:  דריה מהבלוג

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

מתוך בועה ריקה


 


אני נטמעת בין כל היושבים באוטובוס. פנים חיוורים משוחים במעט איפור שיקנה קצת צבע, מעיל כחול רכוס עד הצוואר שעטוף היטב בצעיף לבן. בצינת הבוקר אני מצליחה להאחז בפיסה קטנה של אופטימיות, שאריות מאיזה חלום טוב שחלמתי כנראה. מישהו מחבק אותי חזק ומכסה את כל כולי בנשיקות. התת מודע שלי ממזר לא קטן. את כל מה שאני מדחיקה במשך היום הוא מוציא בריבית דריבית בלילה בצורת חלומות קיטשיים ודביקים מרוצפים בלבבות ומדיפים ריח של בושם.


היום יהיה יום טוב, היום יהיה יום טוב...


נו באמת מה כוחן של המילים מול המציאות הירושלמית שתוקפת אותי כשאני יורדת מהאוטובוס?


והיא תוקפת מכל כיוון. אנשים ועוד אנשים ועוד אנשים מסביבי, אני בבועה משלי האזניות תחובות באזניים, סגול עמוק…


 


If the day would only come
Then you might just appear
even though you'd soon be gone
When I reached out my hand


 


אני מפלסת את דרכי בהמון לכיוון התחנה. אני מורידה את האזניות מן האזניים וסיכה בלתי נראית מפוצצת את הבועה. אני חשופה. לטוב ולרע. האביר על הסוס הלבן יכול לעמוד לידי בתחנה, יכול להתיישב לידי באוטובוס...


היום עובר, הילוך מהיר של פעולות, שיחות, ריצות, דיבור והקשבה. בבסופן אני מוצאת את עצמי שוב  בתחנת האוטובוס. שארית של איפור דהוי על עיניים עייפות, מפלסת את דרכי לפאתי האוטובוס שם אני מתכרבלת על המושב הפנוי היחיד. בורחת מההמולה באוטובוס באמצעות כפתור ה PLAY


 


Now the night wind softly blows sadness to tomorrow
Bringing tears to eyes so tired
Eyes I thought could cry no more


 


כנראה שהוא בחר להשאר בבית גם היום.


      

נכתב על ידי דריה מהבלוג , 21/12/2003 21:10  
1954 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של cWgBHYKwzI ב-25/10/2013 20:17



80,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדריה מהבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דריה מהבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)