לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם רק תחייכי, מי לא יתאהב בך...

כינוי:  דריה מהבלוג

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

ללא כותרת


 

אני: אתה תמיד מקבל כל מה שאתה רוצה?

הוא (חושב רגע, מחייך לעצמו): כן.

אני: זה לא הגיוני.

הוא: עובדה, גם את אמרת לי לא הרבה פעמים, אבל בסוף...

 

מתפנקת, מתכרבלת, מתחתלת, שואפת עמוק עמוק את הריח המוכר. שני זוגות רגליים שעונות על הקיר. שלי בגרביים כחולות עם לבבות קטנים אדומים ושלו לבנות, פשוטות, עם חור קטן בבוהן. לרגע אני חושבת "כמה סימבולי" אבל אז הוא מתחיל לקלף ממני את החולצה והגופיה ונותן לי את הנאום הקבוע, על כמה אני מקשה עליו את החיים עם כל הבגדים האלה שאני מתעקשת  ללבוש כל הזמן.

 

"תתאמץ קצת" אני אומרת "שלא הכל יבוא לך בקלות"

 

ואני רוצה שהרגע ימשך לנצח אבל הוא נגמר וכבר אנחנו בחוץ, ליד המכונית שלי.  

 

איך אומרים שלום לשלושה חודשים? לא אומרים. פשוט נותנים נשיקה אחת ארוכה, אומרים "נדבר" ולא בטוח מתכוונים לזה, נותנים עוד נשיקה קטנה והולכים.

 

בלי להסתכל אחורה אפילו פעם אחת.

נכתב על ידי דריה מהבלוג , 20/4/2006 19:45   בקטגוריות דביל  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דריה ב-21/4/2006 21:32



80,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדריה מהבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דריה מהבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)