לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם רק תחייכי, מי לא יתאהב בך...

כינוי:  דריה מהבלוג

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

מה נשים סופרות


3.75     זה מספר המשקפיים שלי בעין ימין

 

0.75 זה המספר משקפיים שלי בעין שמאל

 

6 פעמים ביום בבמוצע אני נופלת בגלל חוסר התיאום בין העיניים

 

80 זה היקף החזיה שלי (הקאפ ישאר חסוי כרגע)

 

2 בנות נגעו בו לוודא שהוא אמיתי באיזה בר פעם

 

9 פעמים דיגמנתי בעירום

 

150 ש"ח קיבלתי על כל פעם

 

41 זה מספר זוגות הנעליים הסנדלים המגפיים והכפכפים שיש לי בארון

 

41 זה באופן מיסטי גם מידת הנעליים שלי

 

17.5 זה הגיל שהתנשקתי בו בפעם הראשונה

 

18 זה הגיל שאיבדתי את הבתולים

 

2.5 ימים בממוצע לוקח לי לסיים ספר

 

4 זה מספר האנשים שהייתי מאוהבת בהם

 

2 מהם גם היו מאוהבים בי

 

1.5 שנים לקח לי להתגבר על האהבה הראשונה שלי

 

6 חודשים גרתי על ספינה

 

0.3 בקבוק ייגר מייסטר זו כמות האלכוהול ששתיתי בפעם היחידה שממש השתכרתי

 

0.5 שעה לקח לי לשתות אותה

 

0 פעמים הקאתי אחר כך (קיבה של רוסייה)

 

1500 זה סכום הכסף הכי גדול שהוצאתי על בגדים ביום אחד

 

800 שקל זה חשבון הסלולארי הכי גבוה שקיבלתי

 

15 קילו מפרידים ביני לבין הרזון

 

5 אנשים אני יודעת שאני יכולה להעיר גם ב 3 בלילה לבקש עזרה

 

8 בחורים. זה המספר שלי עד כה

 

2 מהשמות מתחילים באות א'

 

1 מהשמות אני לא יודעת

 

85 זה ממוצע הציונים שלי לתואר ראשון

 

112 דיסקים יש לי בבית

 

30 אחוז מהם סביר להניח שאני לא אשמע לעולם

 

1 איבר חסר לי בגוף – הכיס מרה

 

3 אנשים פיטרתי או הייתי אחראית באופן ישיר לפיטוריהם

 

200 שקל עלה לי הפירסינג בגבה שהורדתי אחרי יום

 

13 שנים לא אכלתי בשר

 

366 זה מספר הפוסטים שכתבתי עד היום

 

0 רעיונות יש לי למה עוד לכתוב

 

 

(לפי רעיון מהעיתון "עלמה")

נכתב על ידי דריה מהבלוג , 21/4/2006 22:30  
130 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   34 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דוגמניות ב-9/9/2008 00:55



80,816
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדריה מהבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דריה מהבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)