לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם רק תחייכי, מי לא יתאהב בך...

כינוי:  דריה מהבלוג

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2006

נוסחא מדהימה לזוגיות


 

לכל גברברי ישרא הרווקים- נוסחא בדוקה לזוגיות. נוסתה בהצלחה כבר מספר פעמים לאורך 5 השנים האחרונות והתוצאות מדברות בעד עצמן.

 

זה הולך ככה:

 

(רגע, מחפשת ניסוח סרקסטי שיתאים למצברוח שלי עכשיו)

 

תפגשו אותי (רצוי לא דרך ישרא, הסטטיסטיקות מדברות בעד עצמן), אחרי X זמן תחליטו שאני לא מספיק טובה בשביל להיות בתזוג שלכם אבל אני אחלה זיון מחמד. תזיינו לי את הצורה במשך X זמן ואם תחכו בסבלנות מובטח שתמצאו תוך זמן קצר את אהבת חייכם.

 

דריה

 

נ.ב. להצלחת הקשר החדש עדיף ורצוי שלא תספרו לי עליו במשך זמן מה אלא תגרמו לי לתהות שבוע-שבועיים ככה לאן נעלמתם.

 

נ.ב. 2 לכל מי שחושב שיש פה הצעה מגונה או פתח להצעות שכאלה  אז יש לו טעות.

 

נ.ב. 3 לכל מי שחושב שאני מדברת אליו אז להזכירך אתה לא אמור לקרוא כאן.

 

 

נכתב על ידי דריה מהבלוג , 28/8/2006 14:22   בקטגוריות דביל  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-1/9/2006 15:52



80,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדריה מהבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דריה מהבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)