לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם רק תחייכי, מי לא יתאהב בך...

כינוי:  דריה מהבלוג

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2006

דריה ברקיע היהלומים


 

אז הלכתי לקנות תתפוחים בדבש להרמת כוסית שעשינו במסעדה. הבוס שלי ביקש ממני לעבור בדרך בחנות תכשיטים ולהביא את השעון שאשתו קנתה "אם לא אכפת לך, דריה".  אכפת לי? תכשיטים? למה לא. אני עובדת באיזור של בורסת היהלומים והחנות המדוברת היתה אחת מחנויות התכשיטים הגדולות שראיתי. בזמן שהמוכרת חיפשה את השעון, אני טיילתי לי בין היהלומים מאושרת כמו ילד קטן בחנות סוכריות. בעודי ממתינה נכנסו שני בחורים בשנות העשרים המאוחרות וביקשו לראות טבעות יהלום. כאשר המוכרת שאלה באיזה סכום, הבחור ענה לה: "לא משנה, העיקר שזו תהיה טבעת יפה שהיא תאהב" וכאן החלה פיאסטה שלמה של טבעות שנשלפו ממגירות ודיונים מעמיקים על יהלומים, על הטעם של הבחורה ועל אהבה בכלל.

איפשהו בארץ, מישהי הולכת לקבל הצעת נישואין מתנה לשנה החדשה. 

נורא ריגש אותי.

 

אין לי איחולים מיוחדים לעצמי לשנה החדשה. אני רק רוצה להיות מאושרת ואין לי דרישות ספציפיות. מה שיגרום לי אושר SO BE IT.

 

 

 

נכתב על ידי דריה מהבלוג , 21/9/2006 12:37  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלת יער ירוקה ב-22/9/2006 15:07



80,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדריה מהבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דריה מהבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)