לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם רק תחייכי, מי לא יתאהב בך...

כינוי:  דריה מהבלוג

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2006

אפס 2


 

איחלתי לעצמי שלא תתקרב אלי יותר השנה והיא בקושי החלה וכבר הגעת והכאבת כמו שרק אתה יכול באטימות ובחוסר רגישות שלך.

 

ורק כדי להוכיח לי כמה אתה מה שאמרתי,

החלטת להרוס לי את החג סופית.

אחרי כמעט חודש שלא דיברנו,

החלטת לעלות מולי במסנג'ר

ולספר לי שאתם עוברים לגור ביחד אחרי פחות מחודשיים.

"שנה טובה דריה, יש חדש..."

 

למה?

בשביל מה טרחת לספר לי את זה? כדי לזרות מלח על הפצעים שכבר כמעט נסגרו?

עכשיו שורף לי, שורף לי נורא.

ולא עוזר שבכלל לא התגעגעתי אליך כל החודש הזה

ושנדחקת לי לשולי התודעה בתקופה הזו.

העובדה היא שרע לי.

 

אז אמרתי שאני שמחה בשבילך ושיקרתי. כי אני לא שמחה. אני לא שמחה בשבילך כי בחרת לנופף לי בעובדה הזו מול הפרצוף בצורה הכי בוטה ומגעילה.

ועוד בחג...

 

זו בדיוק הסיבה שבחרתי לנתק את הקשר עם ההוא, האחר. כדי לא להיות מעורבת. לא לשמוע כמה הזוגיות מוצלחת ומשגשגת. לא להכאיב לעצמי ולחשוב "למה היא ולא אני". אפילו שבשביל ההוא, השני, הייתי שמחה באמת. מכל הלב. כי הוא בן אדם טוב, כי מגיע לו.

 

לא דביל.

 

בא לי לבכות, בא לי לצרוח, בא לי לדפוק את הראש בקיר.

מזכיר לי את האקס שלי, שהתקשר אלי בליל הסדר לפני כמה שנים לספר לי שהוא מתחתן.

 

מה יש לכולם שרוצים להרוס לי את החגים?

נכתב על ידי דריה מהבלוג , 23/9/2006 23:04   בקטגוריות דביל  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אראמיס ב-27/9/2006 21:58



80,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדריה מהבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דריה מהבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)