לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם רק תחייכי, מי לא יתאהב בך...

כינוי:  דריה מהבלוג

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2006

פוסתמונות


 

אחותי חזרה מתאילנד וכך גם המצלמה הדיגיטלית שלה ולכן אפשר להתחיל לצלם את מר חתול. זו הזדמנות לומר שכל מי שרוצה להציע לו בית חם מוזמן לפנות אלי בתגובות או במייל. אנחנו מטפלים בו יפה אבל אם מישהו יכול להציע לו בית (לא רק גינה כמונו) זה יהיה נפלא.

 

קבלו את דוגמן הבית...

 

 

יש לו פטיש לא ברור לכפות הרגליים שלי. הוא מנסה ללקק ולנשוך את הבהונות שלי כל הזמן...

 

"איכס בלעתי זבוב" #1

 

אווווווווווווווווווהההה

 

 

מר חתול בהומאג' ל Abby Road...(שימו לב לנקודה המסימה בקצה הזנבנב)

 

פשוט דוגמן מלידה! (הבוהן שלי פחות)

 

 

חתיך הורס

 

 

Grooming....

 

 "אופס בלעתי זבוב"#2

 

מתפנקים...

 

 

ובלי קשר.. המצב הנוכחי לא משהו בגיזרת החיים שלי (למעט הבחור החדש טפו טפו טפו)

"זה פחדים שמחלחלים בנשמה, ואת משתיקה אותם, הם נעלמים ואז שוב באים. והם לא באמת עוזבים אותך. הם יעלו ויצופו עד שתמצא ה"תרופה"." גיל את כתבה בבלוג שלה. לא יכולתי לנסח יותר טוב מזה .

נכתב על ידי דריה מהבלוג , 11/10/2006 11:48  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תום ב-12/10/2006 08:29



80,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדריה מהבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דריה מהבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)