לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם רק תחייכי, מי לא יתאהב בך...

כינוי:  דריה מהבלוג

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2006

הסוף


 

עשיתי את המעשה הנכון

ובבוקר לקחתי ארגז גדול מרופד בשמיכה

שילמתי כסף על תילוע וחיסונים

והשארתי את מר חתול במרכז הוטרינרי אצלנו ביישוב לאימוץ.

הוטרינר אמר שחתולי רחוב מתים תוך שנה שנתיים

וחתולים שגרים בבית חיים כמעט 20 שנה (אני עדה)

ושתוך שבוע שבועיים ימצא לו בית חם.

אבל אף אחד לא מחכה לי על השביל כשאני באה הביתה

מתחכך לי ברגליים ומילל בשמחה.

אף אחד לא מלווה אותי על השביל בדרך החוצה לאוטו ויושב על המכסה של הפח עד שאני נוסעת.

יו... כמה לא לעניין לבכות עכשיו

אוף

פה הבעיה בלגור עם ההורים. אחרת מזמן היינו חיים ביחד באושר ואושר.

 

אם מישהו עדיין מעוניין לאמץ, עדיין אפשר ליצור קשר איתי ואני אפנה אותו למקום בו הוא מתגורר עכשיו.

נכתב על ידי דריה מהבלוג , 12/10/2006 10:30  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-12/10/2006 18:09



80,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדריה מהבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דריה מהבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)