לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם רק תחייכי, מי לא יתאהב בך...

כינוי:  דריה מהבלוג

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2006

סה לה וי


 

הבתוליות של ערב נשקפת מהקומה השביעית של בית הספר לרפואה. עוד שעה שעתיים הערב הזה שרק נולד יתמלא בעשן סיגריות, אדי אלכוהול ועננים של זימה שיפריחו כמה אנחות לאוויר. אוהבים שישבו על ספסל בשדרה או מול הים יביטו בהם בתימהון אבל אני רק ארחרח את האוויר הדחוס בדרך לאוטו, אפתח אותו בלחיצה על השלט שתוסיף לבלילה גם צפצוף צורמני ואחשוב "כמה אופייני".

 כשרע אז רע וכשטוב אז בטח משהו לא בסדר כי צריך להיות רע. לפעמים אני חושבת שאני פשוט נהנית להרוס כל מה שטוב. לבעוט, לחרב, לכתוש... אין לי יותר מילות תואר.

היא שואלת אותי "איך איתו" ובלקוניות שאין כמוה אני פותרת אותה ב "בינתיים בסדר". בינתיים בסדר כי הרי ברור שמתישהו אני אהרוס הכל.  ברור שמתישהו אני אהיה להוטה מדי/לא להוטה מספיק/עסוקה מדי/עצורה מדי/ משעממת מדי. נבואה שמגשימה את עצמה מיי אס. זה פשוט תמיד קורה.

 

אבל בשביל הפעם האחת שאולי זה לא יקרה...

 

סה לה וי.

נכתב על ידי דריה מהבלוג , 12/10/2006 18:45  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דריה ב-15/10/2006 21:14



80,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדריה מהבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דריה מהבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)