לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם רק תחייכי, מי לא יתאהב בך...

כינוי:  דריה מהבלוג

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2006

ילדות


 

אז שוגר פצחה בפרוייקט חדש, ומשום שאני אוהבת פרוייקטים ועוד יותר אוהבת את שוגר (נשמה) החלטתי לעשות אאוטינג לתמונות הילדות שלי.

 

שתי התמונות הראשונות הן במראה נערת צוות אוויר הקשוחה.

 

זאת ממש פרסומת לריי-באן.

הטובות לטייס!!! אני לא נראית מרוצה במיוחד. כנראה בגלל זה הגעתי בסוף לחיל הקשר.



פה אני בת שמונה בערך בסבב אובססית יפן הראשון שלי. (השני הגיע בגיל 20)

פה אני בת ארבע או חמש. לפני שמישהו יעיר משהו על הטרנינג/משקפיים/פונינט אני רוצה להזכיר כי מדובר בתקופה החשוכה של תחילת שנות השמונים.



(וכן, עם משקפיים כאלה בטח שהרביצו לי בגן!!)

נכתב על ידי דריה מהבלוג , 27/11/2006 11:51  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pearly ב-1/12/2006 17:50



80,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדריה מהבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דריה מהבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)