לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם רק תחייכי, מי לא יתאהב בך...

כינוי:  דריה מהבלוג

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2007

תגיות


 

האמת? זיינתי לכם את השכל כל כך הרבה שנים כל כך הרבה פעמים על כל כך הרבה דברים עד שלא נשארו לי כמעט דברים שמי שקרא את רוב הבלוג לא יכול לדעת עלי. אבל בגלל שדרורית (ישתבח שמה) ביקשה כל כך כל כך יפה וגם בגלל שאני רוצה לחסוך מכם עוד פוסט של "הוא כזה חמוד, אני כל כך מאוהבת" - הנה חמישה דברים שרובכם, אולי, לא ידעתם עלי (אבל חלקכם קרוב לוודאי כן):

 

.1. יש לי קיק מטורף לכל מה שקשור לחתונות. אני מתה על חתונות, ללכת לחתונות, לשמוע על חתונות, לראות תמונות מחתונות, לקרוא על חתונות... יש לי ידע מטורף בנושא והתמכרות קלה לפורום בתפוז שעוסק בחתונות. הפרדוקס הוא שאני רוצה חתונה קטנה, קטנטנה, שמלה לבנה מנעמה בצלאל, נעלי בלרינה מרוקט-דוג וסה-טו. אה, אולי גם כדאי שיהיה חתן.

 

.2. הייתי שנתיים ומשהו בקשר עם בלוגר. הרבה שיחות נפש והרבה סקס משובח. (לפני הדביל, אחרי הדביל וקצת במקביל)

 

וואו זה לא קל. כולם יודעים שהייתי מודליסטית עירום, מי שיחפש אחורה יגלה שהייתי ילדה מאוד לא מקובלת כילדה, שכבתי עם החבר הראשון שלי בגיל 18 ושבוע ושבגדתי בחבר שלי מהצבא

 

.3. הייתי פעם בסוג של רביעיה. אני וחברה  הכרנו שני בחורים, ונסענו איתם הביתה לאיזה מושב שכוח אל ליד רחובות. אחד היה מושך במיוחד והתעניין בחברה שלי והשני היה די מכוער. לא רציתי לשכב איתו, גם בגלל המראה, אבל בעיקר כי אני לא חובבת סטוצים, אז ישבנו על הספה בסלון וראינו טלוויזיה, עד שהוא החליט להצטרף לחגיגה בחדר השינה. אחרי כמה דקות שלושה קולות קראו בהרמוניה "דריה!! בואי תצטרפי אלינו". השעמום הסקרנות והחרמנות (תקופת יובש) הכריעו את הכף וצללתי למיטה איתם. אגב- בבחורה לא נגעתי למרבה הצער (שלהם).

 

.4. הייתי הראשונה של 3 מתוך תשעת הבחורים ששכבתי איתם. ומכיוון שזה סתם פרט טריוויה לא חיוני במיוחד, אני אוסיף ש (צונזר-צונזר-צונזר-צונזר) 

 

.5. אני נורא נורא אוהבת לשיר. אני שרה לעצמי המון. עם הרדיו, בלי הרדיו, רצוי שלא יהיה אף אחד לידי. בזמן האחרון התחלתי ללמד את עצמי קצת גיטרה ואני נורא נהנית לשבת עם חוברת תווים לשירים ישראלים, לנגן ולשיר. על זה נאמר- ערב טוב ניצנים!!

 

שיערתי שיצא די משמים ומיכיוון שאני לא מברברת הרבה על סקס בבלוג בדר"כ אז גם שיערתי שיהיה לא מעט על סקס.  עכשיו נראה מי החמישה שאני מעבירה אליהם את השרביט..

 

עדי כי .א. אני רוצה להיות כמוה כשאני אהיה גדולה  .ב. רב הנסתר על הגלוי בבלוג שלה.

 

סבינה כי אני אוהבת אותה עד מאוד

 

Wonder מאלף סיבות, אבל בעיקר כי היא מדהימה

 

שוגר ו- נועה כי שווה לכם להכיר אותן.

 

אראמיס- שיהיה גם בחור ברשימה

 

נכתב על ידי דריה מהבלוג , 1/2/2007 13:57  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של wonder ב-22/2/2007 15:35



80,817
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדריה מהבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דריה מהבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)