לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

secrets


לכולם יש סודות

הסוד שלי הוא שאני רוצה למצוא את אבא שלי,זה שלא ראיתי במשך 13 שנה, מאז גיל 3.

אולי הוא מת בכלל

אולי הוא עשיר, יש לו אישה וילדה יותר קטנה ממני, בלונדינית ויפה. עם השכלה.. כל יומיים יש לה שיעור על כינור ואולי גם על פסנתר

מעבר לכל היא ילדה טובה, אחת שכולם אוהבים

אולי הוא שאף יותר מדיי ואז הוא התאכזב? הייתה לו אפשרות.. הוא פשוט בחר לסתור בה ולחפש את עצמו מחדש

הייתי רוצה אבא

אבל אחד כזה עם אותם גנים כמו שלחי, עם אותו דם. אפילו שהעיניים שלנו יהיו דומות

 

נוגע ללב


נכתב על ידי J.L , 25/9/2010 16:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  J.L

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:


20,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJ.L אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על J.L ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)