לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המהפך שלי


ללמוד לאהוב את עצמי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

סורי?


היי

סליחה שלא עדכנתי

היית בחו"ל בסוכות ורק עכשיו אני מתחילה לחזור לשגרת ביתספר...אולי בעתיד יהיה לי כוח לעדכן :)

בינתיים אני חייבת להתרכז בלימודים, חוגים, ספורט וכאלה

 

אוהבת

נכתב על ידי רזה (בעתיד הקרוב) , 23/10/2008 17:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון


היי כולם!!!

איך עבר החג? אכלתם מספיק? נהנתם?

החג שלי היה ממש כיפי. בתור התחלה עשינו ארוחת חג אצל דודים שלי שגרים בבית מדהים. הם הזמינו שולחן ואוכל מקייטרינג כי החלטנו לפנק את עצמנו השנה. האוכל היה מדהים ונהנתי לשבת בשולחן עם בני משפחתי, ולתת לרוח החג למלאות אותי...

אז נכון, די אכלתי הרבה קניידלך, וגם חלה, אבל בסופו של דבר ירדתי 1.1 קילו למרות החגים, ועוד נמדדתי אחרי שתי ארוחות מפוצצות, אז זה סבבה :)

 

אתמול, יום שלישי נסענו למשפחה בירושלים, פגשנו חבריםודודות של ההורים שלי שלא ראינו הרבה שנים, היה אחלה. הבני דודים שלי משם פשוט קרועים וכל חג אני נהנת איתם בטרוף. צחוקים ודאחקות נונסטופ. התגעגעתי להרגשה של החגים, של המשפוחה.

 

גם בשני וגם אתמול נפגשתי עם אהובי, משוש חיי:P הוא שומר חג, ולכן לא מדבר בפלאפון או נוסע או מדליק אור, אז כל פעם אני צריכה לבוא אליו הביתה ולבדוק אם הוא בבית ובא לו לצאת. במקרה יצא שהגעתי מאוחר ובשתי הפעמים הוא כבר ישן, אז הערתי אותו ואז הלכנו להפגש עם שאר החברים.

על חבר שלי אני אספר באחד הפוסטים הקרובים, תאמינו לי שיש על מה לספר, הוא מדהים.

 

הציפורנים שלי ממש גדלות יפה. כבר יש הרבה מהלבן.. הבעיה איתן זה שהלבן של הציפורן מתחיל קרוב יחסית לבסיס הציפורן כי כססתי אותן בערך מגיל 5, אז אני חייבת לשים לק בצבע אחיד כדי שלא יראו שהן מכוערות, כמו אדום או וורוד ולא פרנץ, שמדגיש את החלק הלבן... אעהה בקטנה P: יהיה טוב

 

הבוקר קמתי וקראתי את הספר שדודה שלי נתנה לי ליומולדת "דמדומים" של סטפני מאייר. באנגלית זה "Twinlight"  אחד הספרים שאני הכי ממליצה עליהם בעולם!

 

ננראהלי שאני אצא כבר מהפיג'מה ואסדר את החדר הבולגן תמידית שלי.

אוהבת המון, ואני מאחלת לכולכם שנה מדהימה כמו שאני מאחלת לעצמי,

הרזה (בעתיד הקרוב)

נכתב על ידי רזה (בעתיד הקרוב) , 1/10/2008 13:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  רזה (בעתיד הקרוב)

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרזה (בעתיד הקרוב) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רזה (בעתיד הקרוב) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)