לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קומדיה טראגית


לא יודעים איך להתמודד עם טיפשות? !tip:shoot

Avatarכינוי:  השכנה ממול

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

משהו מביך שקרה לי היום


 

[שמתם לב שאני מעדכנת יום-אחרי-יום? good times]

 

אז... בלי יותר מדיי מלל מיותר, הנה משהו שקרה לי היום שדי ממחיש את תחושת ה-fail הכללית שאופפת את חיי:

 

עצרתי ליד חנות שיש בה יותר מוכרים מקונים (הייתה שם רק מוכרת אחת), עשיתי את הטעות הכי שחוקה בספר והחלטתי להיכנס. המוכרת עקבה אחריי עם העיניים שלה, הנחתי שזה עניין של שניות עד שהיא תתחיל לעקוב אחריי עם הרגליים שלה. בינגו!
"את צריכה עזרה?"

חלוקת העבודה בינינו הייתה ברורה: התפקיד שלי היה לחשוב "עופי ממני" והתפקיד שלה היה לא להבין את המשפט "באמת שאני לא צריכה עזרה".

בכל אופן! התוכנית הייתה לברוח לקצה השני של החנות, ולהעמיד שם פני עסוקה עד אשר הפרחה תניח לי לנפשי. נחשו מה? כעבור חמש שניות גם היא הייתה שם! גם היא ניסתה להעמיד פני עסוקה וכל כמה שניות הגניבה לכיווני מבטים.

"את קונה מתנה למישהו?"

זה היה נשמע כאילו היא מנסה להגיד לי: "הכול פה מכוער, תדפקי מישהו אחר".

"אוקיי, אז את מחפשת בגדים לעצמך, מה את אוהבת?"

להדביק על מוכרות אקראיות תווית מחיר בתקווה שהאדם הבא שייכנס יהיה מספיק מפגר כדי לקנות אותן.

טוב, אם אין ברירה... נעבור לטלפתיה. ניסיתי לשלוח לה משפטים פשוטים  כמו "עזבי אותי!!!", אבל היא לא הצליחה לקרוא. 

אוקיי, עכשיו אני צריכה לגרום לה להבין שאני באמת ובתמים לא צריכה עזרה ומסוגלת להסתדר לבד, בלי עצות מלומדות ברקע (אם משהו גדול על הלקוח - הוא מתכווץ בכביסה, אם משהו קטן על הלקוח- הוא מתרחב בכביסה, התנ"ך למוכרות, כרך א').

התחלתי לדפדף בחולצות שנחו על המדף הראשון שנקרה בדרכי. שלפתי כמה מהן ופרשתי אותן תוך כדי זיוף התעניינות. מיותר לציין שפעלתי על אוטומט ולא באמת היה לי מושג על מה אני מסתכלת וזה גם לא כזה עניין אותי, כי מטרת העל הייתה להיראות עסוקה וכך למעשה להבריח את הפרחה. תוך כדי הנבירה בחולצות וההשוואה בין המידות השונות החמאתי לעצמי בראש על המשחק האמין והנחתי שזה עניין של כמה שניות עד שהיא תתנדף לי משדה הראייה. 

"הנה, היא מסתדרת לבד, היא לא מחפשת המלצות מפרחה שקנתה את הבגדים שלה בזמן הפסקת חשמל!", זה מן הסתם מה שהיא חשבה באותם רגעים. המשכתי עם האובר-התעניינות במדפים שמולי. 

הפרחה לא זעה ממקומה. לאחר מספר שניות: "אבל למה את במחלקת גברים?"

GAME OVER
better luck next time?

אוף

נכתב על ידי השכנה ממול , 31/8/2012 22:54  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תהייה קיומית


להסתכל על תמונות של אבא שלי מגיל 25 ולחשוב "איזה חתיך" זה לא קריפי, נכון? הרי בגיל 25 הוא לא היה אבא שלי.

 

בברכת שכנוע עצמי,

השכנה ממול.

נכתב על ידי השכנה ממול , 30/8/2012 18:09  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להשכנה ממול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על השכנה ממול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)