לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ha-CHIWAWA הבלוג של שושו השועל ושבי השבלול


אם אתה רואה את הקישור של הבלוג, ואתה רוצה להכנס, אז תכנס ~כל מי שנכנס מאגניב~ ואם אתה לא רוצה, אז אל תכנס. אם אתה נכנס ואתה נרדם על המקלדת, אז תצא (רצוי לשמור במועדפים) ואם אתה רואה שמגניב לך פה אז תשאר. תעשה מה שאתה חושב, אבל מה שלא תעשה, תעשה את זה טוב!

Avatarכינוי: 

גיל: 30

ICQ: 358728475 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

שאלון-חופש או לימודים


אפילו שהתשובה היא דיי ברורה... (כמובן שמי שאוהב לימודים שיעוף מיד מהבלוג וישנה את עצמו, כי אין לו חיים-בלי להעליב חחח)

בכל זאת רציתי לבחון אותכם, וכמובן לצחוק על בצפר (כמה מפתיע...).

קיצר, תענו ותהנו! (איזה משחק מילים!!)

אגב, הכנסתי את זה כי אנחנו יוצאים לחופשה של שבועיים, אבל השאלון מתייחס לחופש הגדול, אבל מזה משנה, הכל זה חופש!!

 

 

הנה הקישור-

 

http://www.yo-yoo.co.il/shelon/hofesh/hofesh.htm

 

זה מה שיצא לי-

 

אתם אוהבים חופש , מצוין ואתם נהנים מכל רגע ואתם לא רוצים שהוא יגמר , ככה צריך

נכתב על ידי , 7/10/2008 18:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כבקשתה של שני, עוד שאלון... (מכורי..) שאלון-"האם אתה מכור לטלויזיה"


הנה הקישור-
 
 
אני יצאתי-
 
אתה באמצע
לא ממש מכור
לא ממש לא מכור
אתה יודע לעשות הפרדה




 
 
אני דוקא חשבתי שאני אצא מכור... וואלה, יצאתי טוב מזה!
נכתב על ידי , 4/10/2008 22:32  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון אישיות


תמיד רציתם לדעת, מהי באמת האשיות שלכם?

אם כן אז יש לי תשובה, ואם לא אז....עזבו

לכל מי שרוצה תשובה שיכנס לפה-

 

http://www.yo-yoo.co.il/shelon/eishiyut.html

 

אני לא אכתוב לכם את מה שיצא לי כי זה לא כמו בשאר המבחנים הקודמים, אבל תהנו בכל זאת!

 

 

נכתב על ידי , 3/10/2008 14:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצ'עמם פה.. (תבינו בהמשך)


גלשתי לי באנטרנט להנאתי, מחפש מה לכתוב בפוסט הבא (שאגב היה אמור להיות-"מה אפשר לעשות ביום כיפור כדי לא להשתעמם", אבל לא מצאתי כלום כי פשוט אין!, אבל זה לא העניין).מצאתי במקרה איזה מין סוג של פורום שנדברים בו על מה שרוצים. אבל מה שהדהים אותי, הוא הנושא שלו-משעמם פהה, כל מי שנכנס רשם שמשעמם לו.. אבל זה לא כל מה שהפתיע אותי, הסתכלתי על התאריכים, ומה ראיתי? שהפורום הזה נמשך במשך 6 שנים (2002-2008), וכל כמה חודשים מישהו מגיב.. דבר כזה לא ראיתי בחיים.

זה היה כל כך ארוך שפשוט הפסקתי לקרוא (הם גם לא היו ממש מכוריים). רציתי לשים את זה בבלוג, אבל זה היה כל כך ארוך שזה היה בלתי אפשרי. אז אני נותן לכם את הקישור של זה, תקראו כמה שתוכלו. אני מבין אם לא תצליחו להגיע לסוף, אין לזה סבלנות, גם אני לא יכולתי לסבול יותר (שני, הפעם אני מוותר לך, זה באמת קשה...) אז, יאלה בהצלחה-אתם צריכים אותה.

כשתסיימו, תגיבו לי בבלוג, אני רוצה לראות מה תגידו על חבורת האנשים המשועממים האלו... (לצחוק עליהם כמה שיותר, מרושע, אבל מצחיק)

קדימה לדרך!!

 

http://patpetet.oketz.com/N/NYRNM.html

נכתב על ידי , 1/10/2008 04:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חג שמח לכולם!


לא יצא לי לכתוב הרבה זמן כי אני כמעט לא בבית.

 

אז לפחות רציתי לאחל לכולם-

 

שנה טובה!

 

חג(ים)  שמח(ים) לכולם!!

 

גמר חתימה טובה!!

 

צום קל!!

 

(למי שתוקע בשופר, בהצלחה, תזהר לא להחנק)

 

למי שנוסע באופניים, סע בזהירות!!

 

שלא ירד לכם גשם בסוכות, שלא יהרוס ת'סוכה (שיט, עכשיו זה בטוח יקרה..אני והפה הגדול שלי)

 

שמחת תורה..אמ...שמחת תורה!! (אין כל כך מה להגיד על זה..לא?)

 

 

 

לסיכום, בהצלחה בהכל!!

 

 

 

נכתב על ידי , 1/10/2008 04:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושו השועל :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושו השועל :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)