לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים המשעממים של שושי!



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

בלע?!


תנו לי לשתות/כנסיית השכל :

 

כל הלילה היא רחצה לאור ירח

זוהר כוכבים דבק בשערה

בגיטרה מזייפת, היא קוראת לה החיים

היא ניגנה אקורד אחד נקי

 

תנו לי לשתות

תנו לי לברוח

תנו לי לשכוח את עיני אהובי

 

עם בוא השחר היא יצאה אל קו האופק

כל הציפורים פסקו משירתם

לא יכולתי אז לדעת לא יכולתי להבין

היא ניגנה אקורד אחד נקי

 

תנו לי לשתות

תנו לי לברוח

תנו לי לשכוח את עיני אהובי

 

תנו לי לשתות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תנו לי לברוח

תנו לי לשכוח את עיני אהובי

 

מממממממממ שיר יאפה :] מתאים לי להיום................................................................

החיים בזבל אנשים! אין לי כוח יותר לכלום, ת'אמת?! אעעעעעעעעע אבל רק אללוש הבובה שלי תדע מה עובר עליי....את היחידה שבאמת מקשיבה  לי..............מה הייתי עושה בלעדייך?!!!

 

 

עוד שיר יאפה, אפילו יותר

 

אנחנו לדרכים/כנסיית השכל :

 

ביקשת אותי לקרוע לגזרים

כנפיים עייפות, למודות דרכים

כנפיים מנוסות

אבק כיסה בהם צבעים

 

אמהות אספו הביתה ילדים מלאי חיים

אותנו לא אספו,

אנחנו לדרכים

 

ביקשת אותי לקרוע לגזרים

כנפיים עייפות, למודות דרכים

כנפיים מנוסות

אבק כיסה בהן צבעים

 

אמהות אספו הביתה ילדים מלאי חיים

אותנו לא אספו,

אנחנו לדרכים

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/3/2005 13:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 271891748  




1,058
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshushir אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shushir ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)