לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עד העונג הבא


סקס וסיפורים אירוטים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

אני אוהב לעשות אמנות, ואת ילדונת אומנות בפני עצמה..אז אפשר?


"תאהב אותי עכשיו! ונגמור עם זה כבר.." אמרתי לך ברחמים "תפסיק כבר לענות אותי ככה!!! אני...אני לא יכולה יותר!!!"

ישבת על המיטה ערום, מכוסה בשמיכה, אפילו קצת מחייך, עם פרצוף רגוע מתמיד.

"ומה אתה מחייך?!!" צרחתי עלייך. אתה שתקת. רק הסתכלת עלי, נתת לי להוציא הכל.

"נמאס לי ממך כבר. אוף!" יצאתי מהמיטה שאני עוד ערומה, כי לא נתת לי הלתלבש ממקודם.. הסתכלת על גופי הערום, על פני העצבניות. "אתה יכול להסביר לי בבקשה מ ה  ל ע ז ז ל  א ת ה  ר ו צ ה ? מה?! שאני אתחרפן?? שאני אמות?!?! מה הקטע שלך בכלל!? אם אתה רוצה ממני משהו פשוט תגיד לי!" רק הסתכלת עליי.

"נו!!!!! תגיב!!!!! תגיד משהו!!!!"

 

"אתה יכול בבקשה להפסיק לבהות בי ולדבר!!!!!!!" לבשתי את חולצתי, והרכבתי את משקפיי המרובעים..

"לא. "

"הוו!! סוף סוף תגובה. ועד שאתה מגיב אתה מגיב בשתי אותיות. יופי גיא, אתה ממש בוגר....למה לא?!"

"כי אין לי מה להגיד"

 "מה זאת אומרת אין לך מה להגיד?!"

"זה אומר ש.." דיברת שוב בקול המתוק שלך, הקול שתמיד כובש אותי, שמפיל אותי בסופו של דבר אלייך "שאת צודקת. ושאין לי מה להגיד לך. "

"במה אני צודקת?..." אמרתי ביאוש.. "על מה לעזזל אתה מדבר...?"

"את צודקת. אני מבין למה את חושבת שאני  מניאק. ואני מבין למה את שונאת שאני בוהה בך, ואני מבין אותך ילדה. מבין לגמריי. כן. אני חרא. "

הייתי קצת המומה. ממתי לאגו של גיא. גיא בכבודו ובעצמו, להצעיר על עצמו שהוא חרא. בהיתי בו מתוך תדהמה.."תגיד את זה שוב" אמרתי בקול יבש.. לשמוע שלא דימיינתי את זה. גיא ציחקק.. "א נ י  ח ר א !!!!  אאאאאאאאאנננננננניייייייייי חררררררראאאאאאאא!!

שמעת?"

"שמעתי..לא חידשת לי שום דבר.." גיא צחק שוב..

"עכשיו אתה מוכן להסביר לי למה אתה עושה את זה??" אמרתי בקול קצת יותר רגוע. המומה מכך שבלי להגיד כלום הוא הצליח להרגיע אותי..

"אין לי תשובה.. תראי... אני לא מתכוון שזה יצא ככה. "

"איך אתה לא מתכוון? זה כבר פעם...שלישית שזה קורה?"

"אני מצטער! באמת! יודעת מה.." גיא אמר ותקע בי מבט רציני "גם לי קצת נמאס מעצמי.. " עיניי נפתחו לתהמתי.. "כן!" הוא ענה." נמאס לי שאני להיות חרא..ומניאק...ונמאס לי כבר להתעלל בך, שאת תמיד מחכה לי ובסוף מה שיוצא מכל זה זה רק סקס"

אווקיי היו שני דברים מוזרים במה שהוא אמר. 1. הוא מודה שהוא חרא, יותר מיזה, הוא לא אוהב את זה. ו-2. שזה אפילו יותר מפתיע.. גיא אמר "רק" ו"סקס" באותו המשפט. ועוד אפילו שהם אחת אחרי השנייה.(!!!!)

הסתכלתי עליו במבמט של "מה הולך פה עכשיו.." אבל גיא רק המשיך לדבר "מה את חושבת, שאני אוהב להיות חרא? הרבה יותר קל להיות מתוק, ונחמד, ופיוטי ו.." (לא ידעתי שהוא מכיר את המילים האלה, חח פיוטי..) גיא המשיך לדבר.. "כן! נמאס לי לגמרי.. ועדיף שהבנתי את זה עכשיו, ולא עוד חודש, כי שנינו היינו סתם נפגעים" המשכתי להבות בו. הרגשתי כאילו רוח כלשהיא נכנסה בו "ובכלל, אני חושב שכדאי שכל הקטע הזה יחתך, כי אני אומנם מאוד נהנה, אבל אני יודע שאת לא. ואם אני לא אוהבת אותך כמו שמגיע לך, עדיף שאני אלך" הוא אמר במילים נוקבות. "אז.. יש דבר כזה רוחות..." חשבתי לעצמי.. "ובכלל. אתחיל בשינוי הזה כמה שיותר מהר. אני אלך עכשיו.!." הוא לבש את הבוקסר ואז את מכנסיו שחיכו על הכיסא. כשהוא עמד שם עם הג'ינס הכחול כחול שלו, כמו העיניים העמוקות שלו, ולקח את החולצה הטיפה קרועה והתכוון לצאת מהדלת של החדר.. אמרתי פתאום "אל תלך...." גיא הסתכל עלי.. "אתה יודע שאם תלך אני אשאר לבד לגמרי..." ישבתי על המיטה והמשכתי בעצב.."אני...גם ככה עזבו אותי יותר מידי אנשים... בבקשה.. תישאר" "ילדונת..." הוא אמר לי "אני.... את יודעת.... אני אומן... " גיא באמת היה אומן. הוא היה צלם, ורקדן. ומהריקוד הוא השיג את הגוף היפיפיה שמבליט לו את כל החלקים שצריכים לבלוט מהגוף שלו, ומהצילום, את העיניים הנוקבות, העמוקות, שיודעות בדיוק לאיפה ואיך להסכתל... "ואני אומן שמן הסתם...עושה אומנות. אני נמשך לאומנות..." הסתכלתי עליו מבעד משקפיי והשפלתי את מבטי... "ואת ילדונת..את..הגוף שלך זאת פשוט אומנות..אני לא יכול להיות לייד אומנות בלי לעשות אותה. מבינה?....אנלא יכול..לא.." הרגשתי אשמה. כאילו אני הבאתי אותו לעשות את זה כל פעם..כמעט לשכב, אבל לא. וזה קורה כל כך הרבה פעמים. אשמה בגוף שלי, אשמה בהכל. טיפה של עצב זלגה מעיניי.. "היי, אל תבכי.." הוא אמר וניגב את דמעתי, נעמד ליידי, וליטף את שיערי השחור ורך...חיבקתי את גופו חזק. וקרוב. הרמת את פני, נישקת את השפתיים שלי... "ילדונת.. אני מפחד לאהוב אותך..." הסתכלתי עליו מלמטה והנחתי על השידה את משקפיי.. "אל תפחד"

גיא התישב לידי, נישק אותי בשפתיים החמות שלו, הכניס את לשונו אלי, עמוק, עטף אותי בחום נעים, ליטף את שיערי, הדמעות עדיין נזלו, והוא אסף אותן אחת אחת עד שפסקו. התקרבתי אליו עד שישבתי עד הרגליו, שעוד ישבו על המיטה. גיא נשכב, ומשך אותי איתו... כיסה אותנו במשמכה הגדולה והנעימה..הפשיט ממני בבת אחת את החולצה, והבגד היחיד שלבשתי. הוא ליטף את רגלי, כאילו מפשיט ממני תחתונים שלא היו... כפות רגלינו נגעו אחת בשניה והתחלפו בינהם.

הורדתי לגיא את הג'ינס, והוא משך אותו למטה, והוא נשאר רק עם תחתונים... "בטוח...ילדה שלי?" "בטוח..." אמרתי, בידיעה מלאה, שזהו. זאת הפעם האחרונה וזה יגמר...

גיא הפך אותי והיה עלי, הוא הכניס מבין שתי רגלי שתי אצבעות, סובב אותן לכל עבר, והוציא אותן אחרי כמה שניות בסיבוב... נפלטה לי הנחה רגועה.. גיא המשיך, הכניס והוציא, ואני לפי הקצב שהכתיב נשמתי מהר יותר חזק יותר עמוק יותר..

הוא הוציא את אצבעותיו לגמרי.. נישק אותי על כל פני, חזר לנשק את שפתי... לאט, החל לרדת אל צווארי.. נישק אותו חזק, ואז ירד לחזה.. מצץ את הפיטמטות עד שכמעט כאב, לחץ אותן, וליקק שוב, "את..את מדהימה...איזה גוף יש לך.." הסתכלתי עליו מלמעלה, ואגני רחן לאיברו..גיא ירד אל ביטני, ומישם לאיבר... נישק את השפתיים בעדינות והכניס אצבע אחת, הוציא אותה והכניס את לשונו.. הכניס אותה עמוק יותר ועמוק יותר אני גנחתי בקצב.. כעת הוא הכניס גם את אצבעו, "אהההההההה...אההההההאההאהה.." והזיז אותההה לכל הכיוונים.. הגינחות המשיכו וגיא רק נהנה מהקולות שיצאו הוא הפסיק בבת אחת, עלה אל אליי.. "את...בטוח?..."

"כן.." הוא הוריד את תחתוניו.. האיבר שלו עמד חזק כלכך יציב כלכך "כנס.." אמרתי לו... הוא נכנס. "אהההךך.." גיא המשיך נכנס הגביר את הקצב איכשהו, אני רק רציתי עודד... כמעט ולא כאב.. התנשמתי, גיא חייך... הפכתי אותו מתחתי, שכעת אני עליו, הזזתי את אגני אחורה וקדימה מהר יותר ומהר יותר ראיתי את פרצופו הנהנה של גיא...הוא התיישב, ואני עוד עליו מגביר את הקצב, את ישבני מעט למעלה, כדי שיכנס יותר, אוחז בו, מועך אותו... נוגע בחזה שלי שוב... משק אותם, ואז גם אותי..."גיא..." אני אומרת לו בין הנשימות..."הא...?" "עווד..." גיא מחייך, מגלגל אותי עליו מרים אותי שהוא כבר מחוץ למיטה, אנחנו עדיין בייחד, מחוברים, הוא מצמיד אותי לקיר, מתחיל להכינס ולצאת שוב.. אנחנו מתחילים לגנוח חזק יותר ואז גם לצעוק.ק.. "תעשה אותי.." אני לוחשת לו, והוא נכנס מההרר יותר ומהר יותר, וכבר שאי אפשר יותר..אני יושבת עוד על שתי ידייו השריריות, והוא מניח את שנינו על המיטה.. "אני הולכת לגמ.." הוא מגביר את הקצב, עד ש...דיי.. שנינו גומרים. ממלא את גופי נוזל חם.. שממלא בי כלכך הרבה חורים ריקים של בדידות.. אנחנו עוד קצת מתחבקים אחרי..

"את...את פשוט.." "כן.." אמרתי וקטעתי אותו "אני יודעת.." יצאתי מהמיטה, התלבשתי במהירות, והשארתי אותו מאחורה. ושם הוא נשאר.. איי שם...בעבר.

נכתב על ידי the VIRGHIN , 22/9/2008 19:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



את.. הראשונה שלי


איפה נפגשנו? זה היה מזמן, באיזה מסיבה מפוקפקת, אצל חברה..

אני לא זוכרת הרבה, חוץ מזה שהיית יפה, כל כך יפה...

שיערך היה חלק כמו אחרי החלקה, רק שאצלך זה היה טבעי, עינייך חומות, אך בהירות, מבטך ממוקד, ורך.

נכנסתי לחדר שהיית עם חבר אחד שלך בשיחה..

"שמע, זה לא עובד ככה...!" אמרת..

"בטח ש.." ואז נכנסתי. השתתקתם. "אוי..סליחה לא התכוונתי להפריע..!" הסתכלת עליי, חייכת את החיוך המתוק שלך "זה בסדר.." אמרת... הייתי נבוכה. נבוכה מאוד. כאילו ראיתי מישהו ברגע אינטימי ביותר, אבל זה לא היה שום רגע אינטימי. סתם, שיחה בין חברים..

"איך קוראים לך?" שאלת

"אהה..אני דניאל" חייכתי.. "ואתם?"

"אני עדי." הגבת

"אני ד.."

עדי... איזה שם מקסים זה עדי... ע ד י.. נהנתי לבטא כל הבראה בשם הזה. עאאאדדדדיייייי.. אוי, כמה שהשם הזה יפה..

הייתה לי פעם מישהי בכיתה שקראו לה עדי, עדי בת, ולא היה לה אפילו חצי מהיופי שיש לעדי שמולי.

בהייתי בעדי... "את...צריכה משהו?" שאלת אחרי שעמדתי ובהייתי 10 דקות. חח.

לקחתי את התיק שלי מהחדר, הסמקתי, חייכת אלי בתגובה, ויצאתי.

סגרתי את הדלת ונשענתי עלייה. הלב שלי הדפק. כל הגוף רעד.. 

ירדתי למטה עם חיוך וסטלה בעיניים... "חחח דוש? הכל בסדר?" שאלה אותי טלוש שירדתי מהחדר שלה.. "חהחה.. כן..:) בטחחח:) "

"מההה.. הלך שם בחדר..? אורגיה של שלושה??" "חחח ממש...איתם...?"

"מה רע בדור?"

"מי זה דור?"

"מי שבגללו את עם חיוך כזה מטורף... זה בסדר זה קורה לכולנו.. גם אני פעם ראשונה ש.."היא המשיכה לדבר, לא הקשבתי לה.. הייתי עסוקה בלהיזכר בסיטואציה המביכה, ברגעים המתוקים והקצרים בחדר.. ואולי.. זה רק אני?

"רגע היית בחדר.. איך את לא יודעת מי זה דור? רגע לא עליו הסתכלת.??"

"אממ..מה?"

"חח נו דושי מה נסגר איתך.?.."

עדי ודור ירדו. הסתכלתי על עדי... על כל השיער החלק והמדהים הזה, על העיניים הבהירות והעמוקות.. וכל דבר קטן נראה פתאום כלכך יפה.. חייכתי אליהם..

"מישהו רוצה לראות המצעד? מתחיל עכשיו.."

"אין לי כח.." טלוש ענתה..

אני"אני רוצה לראות!" השבתי מייד

עדי "כן? את אוהבת את זה..?"

אני "בטח.. .אני רואה את זה כל יום:) זאת התוכנית האהובה עלי.."

עדי "חחח...למרות שזה פעם בשבוע..?"

טלוש ודור דפקו לי מבטים תמהיים.." אה..." השבתי "אני רואה..שידורים חוזרים.. ב..יוטיוב."

הם כולם חיכו אלי, ועליתי עם עדי למעלה לחדר..

ישבנו שם.. דיברנו.. ראינו המצעד.. מסתבר שזאת תוכנית של דוגמנים ודוגמניות, ומי יהיה במקום הראשון בלה בלה..

כל התוכנית הסתכלתי על עדי.. היה לי הרבה יותר כיף לשבת ולהסתכל על עדי מהצד מאשר על התוכנית..

מידי פעם שהסתכלתי יותר מידי קיבלתי תגובה של .." את רוצה להעביר?" מעדי...

"לאלא, מה פתאום..." שמתי לב שאני פתאום יושבת ממש צמוד לעדי.. אווי עדי.. אני לא יכולה להפסיק להגיד את השם הזה.. עדי

ע ד י ולכל השלוש אותיות, כל אחת קיבלה את הכבוד שלה..

פתאום קפץ האור. והוא נכבה לגמרי...

עדי " אויישש.. "

אני "אהה..אני אחפש כאן נורות.. חלופיות... "

עדי.. "סבבה.. אני אקרא לטל " פתחתי את הדלת ומבחוץ היה חושך גם. נראה שכל הבית היה חשוך.. "טלללללללללללללללל!!!!?!??!!"

"היא כנראה יצאה החוצה.. אבל אמור להיות לה בארון פה איפשהו נורות.." השבתי...

פתחתי את דלת הארון וחיפשתי את הנורות.. מאחורי, הרגשתי שתי ידיים משני צידי מותני..הראש של עדי היה מונח על כתפי. עברה בי צמרמורת. הרגשתי את נשימות מהפה של עדי.. כל הגוף שלי רעד... הידיים סובבו אותי אליה, והייתי ממש צמודה..לעדי.

התקרבנו יותר..הכי קרוב שאפשר, והשפתיים לא נגעו.

"מה ילדונת.." נשמע הקול של הידיים אומר.. "אף פעם לא היית עם מישהי..?"

שתקתי

עדי התקרבה אלי לאט... גחנה עם אפה בשפתי, ופתחה אותן אט.. הניכה את שפתייה על שלי..נשמתי עמוק. לשונה נכנס אל לשוני שלי, ושתיהן החלו להסתובב אחד סביב השניה. היידים שלה של.. עדי שלי, הפשיטו את הגופיה הלבנה שהייתה על עורי השהיה אז שזוף.. עדי הסינפה את כתפיי ועד צוואר, עד שחזר צמוד לאף שלי, והתנשקנו בלהט, בלי להפסיק, מנסות רק להתקרב להיצמד כמה שאפשר... נזרקנו שתינו למיטה שאנחנו מחובקות קרוכות אחת בשניה.

העוצמה הייתה מדהימה, עדי ליטפה אותי בכל הגוף, שיחררתי הנחה נוקבת. עדי חייכה, והמשיכה.. הפשטתי מעדי את החולצה שלה, והיא היתה לה ללא חזיה מתחת. נישקתי את גופה, את החזה המושלם שלה, את הבטן העדינה, והיא באיטיות הורידה את מכנסיה...

עדי היתה הראשונה שלי.

הילדה הראשונה (ובעניי גם האחרונה) שהתנשקתי איתה. היא הייתה אוהבת וחמה.. ורק אלוהים יודע, כמה היא היתה חמה. אלוהים, ואני. נבהלתי מהמצב שאני נמצאת, שאני הולכת לרדת למישהי.. רעדתי קצת...

"את בסדר?" שאלה עדי..

"אה... אני...פשוט את.." עדי משטה אותי למעלה, חזרה לשפתיה החמות והמתוקות... "אני אראה לך איך.." היא אמרה בעדינות..

מתנוחה בה הייתי לצד עדי, היא סובבה אותי. גבי היה כלפי המיטה, ועדי היפה שלי, היתה מעלי.. היא נשיקה אותי בחום, הריחה את פניי, ושיערי.. "את כל כך יפה..." היא אמרה לי בקול המקסים העמוק שלה.."כמעט כמוך" אמרתי בעדינות, כדי לא להרוס את הקסם שנוצר בחושך.

היא התחילה לנשק את פניי, ואז גם את צווארי, התמקדה בצידו של הצוואר, מצצה אותו בתשוקה מטורפת..

היא נישקה את החזה שלי, נגעה, ושוב נישקה, מצצה עד שהיה כבר כואב, כאב טוב כזה, עמוק. . .

נגעה בבטני, הרימה את גבי כדי שאהיה צמודה אליה יותר, ליקקה לי את הבטן, ומישם..

מישם היא הורידה את החצאית המשובצת שלי בפרעות, משכה אותה החוצה, הורידה את תחתוניי במהרה, ואז...

אז היא ליטפה במן רוגע שכזה את מפסאותי, ומשם, את הבפנים של הרגל..העבירה תנועה חלקה על שתי רגלי החלקות, במעלה הרגל, עד ל..שם. היא העבירה את האגודל שלה על הפתח..פעם אחת, ואגני רכן כלפייה, ושוב, ואז אגני נרגע וחזר למקומו, ובפעם האחרונה שהעבירה את האגודל בין השפתיים, היא הכניסה אותו, חזק, עמוק "אאאההההה" השמעתי גניחה חדה.

היא הכניסה את האגודל, לאט ועמוק, ואז הוסיפה עוד אצבע, והכניסה שתי אצבעות, והוציאה אותן בסיבוב.. "אהה....אההה..אהההה.. אאאא.," התנשמתי, מהר יותר ומהר יותר, לפי הקצב שנתנה. שהחלו ההתנשפויות להיות מהירות יותר, עדי שלי, הכניסה את ראשה בין רגליי..ונתנה ליקוק מהיר..."אהההה.." זה היה כל כך נעים, וטוב.. עדי הכניסה את לשונה עמוק יותר, ונהנתה מהקול שיצא לי עם כל ליקוק שלה.

אני גונחת והיא רק ממשיכה וממישכה, מוצצת הכל, עד הטיפה האחרונה.. היא עולה אלי, אצבעותייה בפנים..ועכשיו הגיע תורי, אני מכניסה אלייה אצבע אחת... אני רואה איך כל גופה מוכן לי, חיכה כבר, מכניסה ומוציאה מסובבת, מתפללת שיהיה לה טוב כמו שהיה לי... עדי מתנשפת. פנייה העדינות מתפתלות וגופה העירום מצתמרר.. כמה שהיא יפה...

אני עולה עליה ערומה כולי, ומתחילה לזוז גם עם אצבעותיי קדימה ואחורה.. אני מכניסה אותן עמוק יותר ועדי גונחת, נהנת..

עדי יפה יותר ויותר עם כל נשימה שמשתחררת לה, ואני, רק צמאה לראות אותה מאושרת יותר מהדקה שלפני...

"תאהבביי אותי..!!" היא צורחת לי בלחישה "i will" אני עונה לה..

אני מועכת את שדייה, ויורדת בזינוק אל מעמקייה של עדי..

מכניסה שוב את אצבעותי, ומוציאה אותם בסיבוב, ובבת אחת מוציאה אותם החוצה. עדי נשנקת. לשוני נכנסת אלייה.. היא נושמת חזק... משחררת נשימות חזקות.. מלקקת אותה שוב ושוב, עד שהיא כבר כמעט מגיעה לאורגזמה בריאה כזאת.. טובה.. לשוני שמתגלגלת בין שפתיה, לא פוסקת, ואל כוסה הרטוב, נכנסות בזריזות שתי אצבעות, שגורמות לה לצרוח "אההההה...אתת...אנלא יכולה יותרר...." אני עולה אל עדי, היא מכניסה אלי אצבע, אני אליה, אני שוכבת עליה, מניחה עליה את גופי הקטן.. היא נהנת ממני, ואני ממנה, ובאורגזמה מטורפת שכבר אי אפשר יותר. גומרות.

אני פרוסה עליה, והיא מנשקת אותי קלות בצוואר, אני קפואה.. יורדת ממנה, מנסה להבין כל מה שקרה עכשיו.

הייתי עם..מישהי .

ואני בת..

ואני אוהבת בנים ובנות.

ובנות?

אני.? בנות? דניאל לוי תאהב בנות? איפה זה נשמע..?

עדי הסתובבה אלי, הסתכלה עלי, לטיפה את שערי הקופץ... "זאת פעם ראשונה שלך עם.. מישהי. נכון?"

הסתובבתי אלייה.."למה? חח הרגשת..?" "כן.." היא אמרה..קצת נעלבתי..אבל היא לא ראתה את זה בגלל החושך.."פעם ראשונה של מישהי עם מישהי זה תמיד הכי טוב.." חייכתי, נישקתי אותה חזק. שתרגיש שאני איתה. שאני שלה לגמרי..

הרגשתי כמו הילדה שלה, היא חיבקה אותי, החזיקה אותי בתוכה, ליטפה את שיערי, נישקה אותי במצח.. גופה העירום והקצת רטוב נגע בי החזיק אותי, נתן כלכך הרבה תמיכה.

היה לי טוב

"טוב לך?" היא שאלה.."הכי טוב לי בעולם" עניתי לה, והיא נשקה את ראשי, והיא אהבה אותי. וככה נשארנו לנו, ערומות, עייפות.. ואחרי כמה זמן, (אני לא יודעת כמה..איך בכלל אפשר לספור זמן כשאתה במיטה עם מישהי מדהימה כמו עדי, עם של אלת סקס או משהו) לפתע, האור התחיל להבהב ואז נדלק....עדי קמה כמתביישת והתלבשה בחולצתה הקטנה. הסתכלתי עליה מתלבשת, קודם החולצה, ואז איך היא מושיטה את רגליה לעבר החוטיני הקטנטן שלה, מסדרת אותה על עצמה, אני רק כיסיתי עצמי בשמיכה, והמשכתי להביט בגופה המדהים. היא נשכבה ליידי, ולחשה.. "בכיף הייתי נשארת איתך ערומה..אבל אני חושבת שטל ודור חזרו.."

זינקתי מהמיטה. המחשבה שטל תדע שהייתי עם מישהי, ועוד עדי שיגעה אותי לא הצלחתי לחשוב איך לספר לה..

"להלביש אותך ילדונת?" צחקה אלי עדי, והלבישה לי את בגדי בהנאה רבה, תוך כדי שהיא מנשקת אותי בכל הגוף. התנשתקנו נשיקה אחרונה.. התחבקנו. ידייה על מותני, וידיי על צווארה.. "רק... יש לי בקשה אחת.." אמרתי לה.. "חח.. רוצה שוב?" "חחח הכי רוצה שאפשר.. אבל.. אני..אסור לספר את זה לטלוש.. אוקיי? אני..לא רוצה שהיא תדע. " "אין בעיה מותק" נישקתי את עדי שוב.. זרקתי אותה למיטה בפעם האחרונה... היא היתה שכובה על חצי מהמיטה שוב, וחצי השני של הגוף שלה היה מונח על הרצפה.. נכנסתי אל חולצתה, בפעם האחרונה, נישקתי את כל גופה, היא השמיעה גניחה אחורנה, מצצתי את החזה שלה, והיא התפתלה.. יצאתי ממנה... "את מושלמת.." היא אמרה לי.."לא מושלמת.." הגבתי.. "זה את שעושה אותי כזאת.." "אני?" היא שאלה, "למה אני...?" "אז.." השבתי.."חוץ מיזה שאת ע ד י..." עדי הסמיקה בתגובה.. ואז המשכתי

"את, הראשונה שלי.."

 

אם אתם אוהבים...תגידו! אני לא יודעת אם להמשיך לכתוב...

להמשיך?

נכתב על ידי the VIRGHIN , 19/9/2008 14:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבתול שלי


ההופעה מתחילה..

האורות כבויים הבוס שלי מודיע במקרופון "ועכשיו...קבלו את ההופעה החמה של הערב, הפינוק המסחרר, ML!!" זה הכינוי שלי בפאבים האלה.

ההופעה מתחילה..

האורות נדלקים, האור המרכזי עלי, אני מרגישה כמו בשיקגו, אני השחקנית הראשית הפוקוס עלי, כולם רק מחכים שאתחיל

המוזיקה מתחילה, כולם בשקט.

אני באמצע.. יושבת על כיסא, רוקדת לכם את ריקוד הניצחון שלי. אני מושכת בחבל כשהמיים נשפכים על כולי, החולצה הלבנה נטולת החזיה ממתחת נהיית שקופה, אתם גונחים מהתרגשות "יאהה.." אתם צועקים לי, אני מסננת, רק ממשיכה בהופעה שלי. שלי אלי.

העמוד השחור מחכה שארקוד איתו את הריקוד הפותח, אני קמה מהכיסא שלי לפי הקצב של המזוקיה שמתנגנת, אני מסתובבת סביבו, הוא נכנס אלי קצת, מנסה למלא מקום חסר. אתם מתלהבים. רואים את כל גופי במלאו התשוקה, את השיער החלק והשחור שלי מתנופף לכל צד, אתם מנסים לגעת אבל לא יכולים. אני מטפסת על העמוד, החצאית הקטנה שהלבישו עלי נופלת, והתחתונים השחורות והקטנות שלי חושפות את ישבני הקטן והמעצוב. אני יורדת מהעמוד, על העמוד, מלאת תשוקה, מחכה כבר שהריקוד הזה יסתיים ואני אוכל לעשות את מה שרציתי באמת.

אני נשכבת על הבמה כששני השותפים להופעה, לירן ועמית תופסים את שתי רגליי. הן פתוחות באוויר, נושמות את העולם..אני מלטפת את מפשאותי באיטיות, אתם המומים. רוצים גם. אבל זה שלי.. הצוות מסובב אותי באוויר כשאני רוקדת. המוזיקה הופכת להיות מלהיטה יותר מחמירה יותר אני חוזרת לעמוד, רוקדת איתו במהירה, כמה סיבובים.. עמית מתקרב אלי, אני מורידה לו את החולצה, אז הוא מחזיר מלחמה ומוריד את שלי, כשהוא יודע שזה לא חלק מההופעה, גם שאין לי כלום מתחת.

אני מתקרבת לעמית. ילד יפיפיה.. גוף מושלם, עיניים כחולות, שטניות, שיער בלונדיני מיוחד במינו, שפתיים עבות וחמות, מלא תשוקה...תשוקה כזאת מיוחדת, של בתולים..

אני מחבקת אותו, שירגיש.. שלא ישאיר אותי ערומה מול קהל הסוטים שלא מבינים שאני שם כדי להרביח את הכסף שלהם, ולהיות איתו.. עם עמיתי שלי.

בכלל לא ידעתי כמה הוא טוב.. כמה כבר בתולים יכולים להיות טובים?

אז עמית לקח אותי מהבמה, ורץ איתי לחדר ההלבשה.

שם התחיל הריקוד.

אנחנו מסתובבים אחד אחרי השני.. הוא במין שרוואל לבן שמבליט לו את כל מה שכבר בלט לפני, ואני עוד מהבגדים של ההופעה, תחתונים קטנות ועקבים שחורים ועדינים, והחולצה שהצלחתי לגנוב מאחד האנשים תוך כדאי ההופעה.. גופייה קטנה שעמית דאג לקרוע לי, שמכסה בדיוק את הפיטמה.

אז אנחנו מסתובבים אחד אחרי השני, כל אחד בפינה של החדר. משחקים משחק של, מי ישבר קודם

אני יושבת על ה"בר" של האיפור בחדר הלבשה, מפסקת את רגליי, אתה בוהה, ממקד את מבטך.. המוזיקה מהפאב מכתיבה לי את הקצב, בהתחלה לאט, לכיוון המפסאות, ואז הצידה, אל החלק החיצוני של הרגל.. אתה נגנב. אני משחק בשיער, מניפה אותו אחורה, אתה עוקב, נושכת את שפתי בקטנות, אך אתה עדיין עומד שם במקום, עדיין לא עשית כלום אז.. אני ממשיכה..

 אני מעבירה את ידי על ראשי, אל המצח, ואז אל האף, משם יורדת אל הפה שמעט מרטיב אותה, הגופייה מתרוממת מעט, ידי ממשיכה לרדת לכיוון החזה ומישם אל הבטן, אתה משחרר נשימה, ידי עוברת על תחתוני השחורות, מלטפת קלות, אני ניהנת, ניהנת מנגיעותי, נהנת עוד יותר ממכנס הלבן שלך שעוד שניה כבר מתפוצץ..

אני יורדת מבר, מתקרבת אלייך, אתה קפוא. משותק.. אני מלטפת את שיערך, נהנת לגרום לו לעמוד, לגרום לך לכאבים מטורפים, מורידה את ידי אל החזה שלך, אל הבטן, אל..המכנס. אתה כבר לא יכול יותר. שברתי אותך. ניצחתי. אתה תופס את ראשי מאחור, ומנשק אותי, כלכך חזק, כלכך כיף, משכיב אותי על המזרון שמונח שם, למקריי הפסקות, למקרה שאני עובדת יותר מידי, וצריכה גם לישון שם למחר. אתה נוגע בגבי, ואני בגבך, שלמרות ההופעה המייגעת ולמרות החום הלוהט, נשאר יבש, רך, טוב..

אתה תופס את ישבני ומועך אותו למעלה, משחרר הנחה כבדה. מנשק אותי יותר ויותר עמוק, אתה עלי, אני מרגישה שהוא עומד, חזק מתמיד. אתה מלטף את צאוורי, יורד אל חולצתי הקרועה אל שדיי, משחק איתם, נוגע, מלטף נושך קלות "אאה.." אני משמיעה קול ראשון.. אתה מאושר.

אתה מוריד את אצבעותך אל הבטן שלי, ומשם אל תחתוני, מכניס בעדינות את ידך, ומשם מתחיל לשחק... אני מתנשמת, ומתנשפת, ואתה מרוכז, שוכב ליידי עם חצי חיוך.. עינייך השטניות והכחולת נעוצות בכל נשימה שיוצאת ממני.. אתה מלקק את לשוני, מוצץ אותה פנימה, ולאט לאט יורד אלי, אל הבטן, עם יידך אתה מוריד את תחתוני, ראשך לייד.. ואתה נותן ליקוק רציני שמשמיע ממני הנחה חדה "אוהההה..." אתה ממשיך, לאט לאט מגביר את הקצב...מכניס את לשונך עמוק יותר ועמוק יותר טועם את המיץ שאתה קורא לו "המלוח מתוק" ואני מגלגלת את עיני "כל עוד אתה נהנה.. אני נהינת..תקרא לזה איך שאתה רוצה.."

אני כבר לא יכולה יותר.."אהה דיי גמרת אותי.." "כבר?" אתה עונה.."כמעט.." אני משיבה, אתה עולה אליי מנשק אותי, אני יורדת מעדינות, בתנופה חדה, מכניסה את כל כולו, עד כמה שאפשר לפחות, מלקקת תוך כדי, בלי להפסיד חלק, העיקר שיהיה לך טוב, העיקר שאני אשמע את הקול המתוק שיוצא לך כש.."אהההה" אתה פולט.. אני נוגעת באשכך מלטפת אותם מעלה.. אגנך רוכן כלפיי, אני מרגישה שאתה עוד שניה הולך ל..סיים, אז אני עולה עלייך, אתה מתיישב, ואני עלייך.. אנחנו משתגעים בטירוף, אתה רוכן כלפי ומצמיד את האיבר שלך אלי, נכנס, עמוק יותר ועמוק יותר. ראשי וכתפי עולים מתקבצים למעלה "אהההך.." אגנינו רוכנים רדימה ואחורה לפי הקצב, ופתאום שמו טראנס ממש מהיר, וככה גם אנחנו, "אה.. מהר יותר.." אני לוחשת לך, מנשקת אותך, מנסה להגיע לצוואר, אני תופסת את שיערך, ומושכת אותו אלי, אתה תופס את אגני,ומושך אותו אלייך כמה שרק אפשר, אחרי זה, אתה עולה ומלטף את גבי..אני מתקרבת אלייך יותר משאפשר, שדיי מונכחים על החזה שלך, וזזים לפי קצב הפימפום.. ראשי מונך על צווארך.. אני מרגישה נטיפות קטנות של זיעה מגופך, אתה מושך את ראשי לטווח הראיה שלך מנשק אותי, מושיב את אכוזי על ידייך כשאתה עומד, מצמיד אותי לקיר, ומתחיל להיכנס ולצאת, מהר יותר, עמוק יותר.. מסתכל על מבטי המתענג מבין עינייך החצי עצומות כשאתה נושך את שפתי...וככה, בלי שום הודעה מוקדמת, אתה יוצא מתוחי, אט אט יורד אל בטני עם לשונך, ומשם לאברי, מכניס את לשונך עד הסוף קדימה ואחורה למעלה ולמטה, וגם לצדדים, אני מתחרפנת, משתגעת לגמרי, מושכת אותך למעלה כדי שתמשיך במה שהפסקת "בוא.." אני צורחת לך בנשיקות אתה נכנס ויוצא בקצב לא אחיד, אני משתגעת. ידי מאחורי ראשי, מחפשות מה לעשות עם עצמן.. "אהה אההההאההההה... אאוווואאההה..." הנשימות הולכות ומתחזקות גם הצרחות. ואז אתה נשכב ומשיכב אותי תחתייך, אנחנו בטירוף שכזה, שלא יכול להיפסק. אני מתחילה לרעוד אני מנסה להגיד לך "אני.." אבל בדיוק בשניה הזאת אני מרגישה בנוזל חם שנכנס אלי.. אתה יוצא ממני, נשכב לידי, שנינו על המזרון הכמעט לא מורגש, בוהים בתקרה, ואז אחד בשני בזווית העין......

"הרגת אותי.." אתה אומר לי.. "תודה:)" אני אומרת בחיוך רחב.. עמיתי היה גמור. לגמרי. הוא כיסה את שנינו בסמיכה, נישקתי אותו, "אני רוצה לחזור הביתה. אתה רוצה שאקפיץ אותך?" "לא..אני אשאר פה.." "טוב.. לילה טוב ילד.." חייכתי. הושטת את ידייך אלי, למן חיבוק מסכם כזה.. חיבקתי אותך, וסובבת אותי ככה ששוב שכבתי עלייך.. ואחרי כמה דקות של נשיקות שכל שמפריד בינינו זו השמכת פוך הלבנה, אני שואלת אותך שאתה עדיין חצי מחוק "מה..שוב?" קורצת אלייך וכמו הרוח

נעלמת

נכתב על ידי the VIRGHIN , 18/9/2008 00:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  the VIRGHIN

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe VIRGHIN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the VIRGHIN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)