לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ואת רוצה ללכת , בלי להסתכל לאחור




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

חזרתי מהמתים .


אהלן ) .


לחזור לבלוג הזה אחרי 3 שנים ולראות את כל הפוסטים שנכתבו בדמעות מיותרות ודרמות מוגזמות , אני קוראת את כל מה שנכתב ופשוט לא מאמינה שכתבתי דברים כאלה מטופשטים , עד כמה לקחתי הכל ללב . אני רוצה לכתוב משהו שנורא מפריע לי , עזבו כל מה שנכתב אי שם ב2009 הייתי בן אדם אחרי לגמרי . כרגע אני בת 18 (היוםP:) וכבר בערך שנה רוצה ילד . היי רגע רגע - לא לשפוט . זאת לא סתם חולשה לילדים או ג'וק שנחת בראש , כל הרצון הזה מתבשל לו דיי הרבה זמן וסוף סוף אני עם בן זוג מדהים ואנחנו לא רק מתכננים תוכניות לעתיד אנחנו גם  עושים משהו בנידון . הוא רוצה ואני רוצה , הוא מבוסס ואני עוסקת בתחום שאני אוהבת - המשפחות תומכות אבל הבעיה היא שה' החליט להעניש אותי . כל יום אני מבקשת מהאדון הזה שם למעלה שיעשה משהו בנידון , שיעזור שיתן אבל לאא . ולא פעם ראשונה שאני מנסה והרופאים טוענים שהכל בסדר אבל לא , אוקיי אבל למה הוא נותן לילדה בת 13-14-15 להיכנס להריון ;פשוט קרה; למה ? או לבחורה בת 22 שבכלל לא רצתה ילדים בעשר השנים הקרובות להיכנס להריון שני , אני באמת לא מבינה . אוווחח שובר אותי כל פעם מחדש ואולי כן חוקי מרפי וכאלה " כשתרצה משהו לא תקבל - כשתפסיק לרצות זה יהיה בדרך אליך "


אבל אני לא יודעת איך להפסיק לרצות . אני מנסה להעסיק את עצמי בכל מיני דברים - לא לחשוב על זה אבל בסופו של דבר אני הולכת לישון עם אותה המחשבה . 


 


סוףסוף פרקתי את זה , עדיין לא עזר . מיואשת .

נכתב על ידי מישהיא , ממקום אחר , 17/10/2012 08:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  מישהיא , ממקום אחר

בת: 29

ICQ: 474120900 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהיא , ממקום אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהיא , ממקום אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)