לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מטאל זה הכי אחי!!!


I'm the type of person who lets feer drive... כמה שזה נכון לגבי98% מהאנשים...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

מקום לברוח אליו...


 

אהההה... האופטימיות...

אז הפעם אני לא אתלונן על כמה שרע לי.. או לפחות לא הרבה.. כי מתחיל להשתפר לי... וואו

אז קודם כל קניתי חמישה דיסקים.. ומי שלא יודע לקנות דיסק זה פשוט מסב אושררר..

המממ.. וגם מסיימים את השנה..

והתחלתי לדבר אם מישהו ממש חמוד במסנגר.. ואני מתחילה להיפתח לא רק אליו אלא גם אל אנשים אחרים..

אני מרגישה שהוא משהו עבורי.. כי.. אני לא אוהבת סמול טוק.. אני ישר הולכת על השאלות הגדולות..:) ואיתו אני יכולה פשוט לדבר..

והבנתי שכן יש אנשים שאני יכולה להתחבר אליהם.. לא הרבה אבל הם קיימים והם לא בגדר פשרה!

אני חושבת שאולי אני פשוט צריכה.. להבין כבר שכדי להתחבר לאנשים אני חייבת לצאת ולעשות אם זה משהו.. אני חייבת לקום ולעשות.

אני חושבת שאני מסוגלת.. אוקי אני מסוגלת, אני מסוגלת..

אוקי..אז לסיום... אני חושבת שכל אחד צריך מישהו או משהו שזה ירגיש נייטרלי.. כאילו מקום מפלט.. מקום לברוח אליו.. ולא בקטע של

לברוח מהמציאות אלא פשוט משהו שגורם לך להרגיש עצמך.. ולא משהו שרוצים שתיהיה או שאתה רוצה ליהיות.. פשוט אתה נקי.. ולקבל את זה

כמו שזה...

 

נכתב על ידי MMM....GOOD! , 17/6/2009 22:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  MMM....GOOD!

בת: 30

תמונה




532
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , דת , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMMM....GOOD! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MMM....GOOD! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)