לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בובה... בעולם האכזר...

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

שפעת החזירים


 

וואל...

אתמול נהייתי חולה מאוד...

אז היום הלכתי לרופא והוא אמר לי שיש לי חשד לשפעת החזירים...

אז...

אני צריכה להיום בבידוד בערך שבוע....

בלי חוגים, בלי חברים....

זה ממש מעצבן...

ועוד החשד הזה...

והחום...

אם יש למישהו מושג מה הסימפטומים של שפעת החזירים שיגיד לי בקשה...

וגם אם אתם לא יודעים אני פשוט אשמח לתגובות מעודדות...

 

תודה=]

נכתב על ידי , 25/9/2009 17:51  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,673
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPlay Dead. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Play Dead. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)