לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2014

כבוש את הבחורה! הגירסה הפרימיטיבית והעובדת, מסתבר.


מזל שאני נמצאת בשיחות סלון של גברים.


אתמול שמעתי על תחילת, במשפט ״צריך לדבר איתה הרבה בשביל שהיא תרגיש בנוח״, ואז נפל לי האסימון על פעולת הכבישה ואני אומרת - איזו מטומטמת אני! אכלתי את זה! עם כל החוכמה של נשות 2014, אנחנו דיי קלות דעת לפעמים.


אז ככה:


1. לדבר לדבר לדבר - קוואן מספר לשוג ולאלישע שהוא התחיל לדבר עם בחורה מהטינדר, שהייתה עם חבר שלו. והיא לא יודעת שהם חברים וגם הוא מנסה להזרים אותה. כל היום היא מדברת איתו על סקס ועל כמה שהיא חרמנית והוא מת שהיא תבוא אליו כבר עם איזה פרח או בקבוק והוא ימסמר אותה לקיר. קודם לכן, היא אמרה לו שאין לה בעיה עם יזיזות, אבל היא קודם רוצה להרגיש איתו יותר בנוח. ולכן, שלב א׳ אומר שהשקעה, אפילו אם היא לטווח קצר עד מאוד מאוד קצר, צריך קודם להראות לבחורה שבאמת אכפת לך. אז מה עושים? מתחילים לדבר איתה. בשבוע הראשון להתחיל להתעניין בשלומה ולקלוט את הוויב. בשבוע השני מתחילים קצת להיחשף ולהראות את הצד הרגיש, בשבוע הרביעי נותנים לה לחפור שעות, מצלמים את השיחות ושולחים לחבר׳ה בוואטסאפ. בשביל להעביר את הזמן בין ״היא כזאת זונה!״ לבין ״ומה אתה היית עושה אם חבר שלך היה עושה לך כזה דבר?״ בכיף יחסי.


2. בר ביצוע - אחרי שהיא בטוחה שאתה רגיש ואכפתי, הגבול שבין עוד-שניה-אתה-ידיד-טוב, אתה נעלם. שבוע-שבוע וחצי. והיא מצידה כמו כל אישה אוכלת סרטים. מה הוא עושה למה הוא נעלם לאן הוא נעלם? אחרי שבוע אתה חוזר עם סיפור רגיש ומלא בהתנצלויות על הסבתא של שכנה שלך ששברה את הרגל ואתה הלכת לעזור בכל הסידורים כי ההורים של השכנה בחו״ל. נסיך, צא׳רמר, קסם של בחור! מזמין אותה כפיצוי סתם לשבת לשתות משהו.


3. בר וביצוע - אתה אוסף אותה, אתם בבר, אתה מתעניין בה, מזמין בירה כי אתה גבר והיא מזמינה קאווה כי היא אישה. קצת צוחקים, קצת סיפורים, ואז אתה הולך לשירותים ובדרך נותן לה נשיקה קטנה בראש. והולך. זה משאיר אותה עם מחשבות של תהייה, מצוקה, ולמה לעזאזל כל החברות לא בוואטסאפ?!?!?!!


4. המבט - אתה חוזר ומניח עליה מבט קסום ורגיש שגורם לה לקוצר נשימה ומזמין עוד כוס, וגם לה. וככה אתה בוחן את העיניים שלה, את השפתיים, שוב עיניים שוב שפתיים עיניים שפתיים עיניים שפתיים...מתקרב, מתנצל. סליחה, קשה לי. את מוצאת חן בעיניי. היא מצחקקת, כבשת.


5. האוטו - אתם באוטו מתחת לדירה שלה, מבטים, ליטופים. ואז מגיעה השאלה שהתשובה עליה ברורה:״ אז מה אתה מחפש עכשיו?״ ״קשר רציני, נמאס לי מהמשחקים״. היא עושה אחד ועוד אחד וזה רגע האמת. אחרי כל השיחות שלכם, שהיו לך עם עוד 10 במקביל והיא בטוחה שהיא יחידה ומיוחדת, היא מזמינה אותך לישון אצלה. או שהיא מתנדבת לישון אצלך. אנחנו כל כך מטומטמות כשאנחנו מבושמות וכבושות.


 


אם אתה פוגש את המיטה שלה באותו לילה, קלעת. אחרי כל הדיבורים שלה שהיא חרמנית אין מצב שהיא לא תרצה אותך במיטה ועכשיו.


אם היא לא זורמת, אז תברח כל עוד נפשך בך, היא תגרור אותך עוד כמה דייטים ואתה בסך הכל רצית לזיין.


במקרה הכי קיצוני פתאום תקלוט שיש בה משהו ומה אכפת לך שהיא הייתה עם חבר שלך ויכול לצאת מזה משהו יפה. ואז זה כבר נושא לפוסט אחר.


 

נכתב על ידי , 1/2/2014 23:09  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-5/2/2014 19:10




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)