לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2014

מאיו.


זה מה שראיתי על הצג. וקצת הייתי בהלם ובשיחת טלפון שבדיוק עמדתי לסיים. ׳מה קרה עכשיו?׳ זה מה שעבר לי בראש.


סיימתי ועניתי, שמעתי את הקול החורק שלה מהצד השני, ואמרתי לה שכבר אחזור אליה.


שלחתי כמה מיילים ועשיתי שיחת טלפון אחת שלא נענתה, כל זה לקח 3 דקות, וכשחזרתי אליה, היא כבר הייתה ממתינה.


החליפה את פריקת היגון שלה אצל מישהו אחר. אמרתי לעצמי שלמרות שממש מעניין אותי מה היא רצתה, אני לא מתכוונת לחזור אליה.


ואז היא חזרה אליי.


אחרי שהיא שפכה את דלי הצרות שלה שכלל מוות ובאסת לימודים, היא ציינה שהתרחקנו.


אמרתי לה נכון ושהיו לי סיבות. היא לא הגיבה והחלפנו נושא שיחה.


בסוף השיחה היא אמרה לי:


״התרחקנו, והיה לי הרבה זמן לחשוב על זה, והבנתי שאני כן רוצה שתהיי חלק מהחיים שלי, את חשובה לי ולא בא לי שתעלמי לי שוב. והתרחקנו בגלל סיבות לא רק שלך אלא גם שלי, ולא בא לי על זה יותר. את חברה ממש טובה שלי ולא בא לי להפסיד אותך.״


כרגיל. מאיו. לא יכולה להודות שהבעיה רק אצלה. שהיא אשמה. היא תמיד תנסה לעשות מניפולציות ולהוציא גם את הצד השני לא בסדר.


היא חברה ״על הדרך״, הכרנו בקוסטה ריקה וטיילנו ביחד הרבה. אבל תמיד היא דאגה קודם כל לעצמה.


בין אם זה שרצתי בחיפושים אחרי לימון באי חורשלהחור רק בשביל להכין תה לטלטול שהייתה עם חום וצריכה עוד יומיים לחזור לארץ. אז היא פשוט ראתה תה שאף אחד לא נגע בו, ובמקום לשאול היא פשוט שתתה. (לוקח להרתיח מים בגז פח הזה 20 דקות).


ועד לזה שבארץ לא דיברנו חודשיים, ולא נפגשנו, וכל סופ״ש התחננתי אליה שנעשה משהו ונצא, ובסוף אני מקבלת ממנה הודעה ״את פנויה ביום חמישי?״ ״כן!!״ ״לא זה לא בשביל לצאת, אני עוברת דירה ואני צריכה שתעזרי לי.״ 


סליחה? מה אני ״צ׳י סבלות״? תבקשי מחבר שלך! ולא דיברתי על זה שמתנה ליום ההולדת לא קיבלתי ממנה, וליום הולדת שלי היא בכלל לא באה כי היא עשתה בייביסיטר!!!! וזה עוד כלום.


ומה אני עשיתי? כל פעם נסעתי אליה אחרי העבודה, (אחרי 9 וחצי שעות!) וישבתי ודיברתי איתה ועודדתי אותה ותמיד הייתי שם בשבילה. וביום ההולדת שלה הפכתי את כל העולם בשביל שנמצא מקום לחגוג בו, וגם למצוא לה מתנה שהיא באמת תאהב. וזה מה שמגיע לי?


תודה, אבל חברות כמוך היו לי מספיק וראיתי מה יצא לי מזה בסוף.


בסוף בכל זאת קבענו שאחרי תקופת המבחנים נשב ונדבר, היא עוד תשמע ממני.


 

נכתב על ידי , 6/2/2014 13:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-8/2/2014 23:29




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)