לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2014

המדריך לגבר המתחיל.


נרנר ידידי סיפר לי שהוא יצא לדייט עם מישהי מאיזו אפליקציה. מסתבר, שלאחרונה צצו כל מיני אפליקציות היכרויות, וזה עובד! וחינם!



הם כבר יצאו לשני דייטים, אבל היא לומדת רחוק, אז בסוף השבוע יוצא להם להיפגש.



בכל אופן, התלהבתי מההצלחה שלו, ורציתי לגעת בתהילה, או לפחות לבדוק מי זאת תהילה ומה הקטע שלה. ;)



ועל כן, נרשמתי לאחת האפליקציות, ותוך דקה הייתי כבר במתקפה! העלתי תמונה של הפנים שלי, ופרטים יבשים כמו גיל ומיקום, ותיבת המייל שלי כמעט קרסה תחת הלחץ. מה קורה איתכם?! גברים! טוב אתם לא אמורים לדעת שרק עכשיו באתי.



בעודי מחליקה לצד שמאל וימין תמונות של גברברים, עלה בראשי רעיון. עשה ואל תעשה.



נשים יקרות שקוראות כאן, טיפים והערות יתקבלו בברכה.



גברברי ארץ ישראל, לגזור ולשמור:



1. לא משנה כמה חטוב, חסון ושרירי אתה - אל תעלה תמונה בלי חולצה. ועוד מזיע.



2. כל אישה יודעת, גבר שיש לו רק תמונות עם משקפי שמש, כנראה מסתיר משהו. 



3. אל תשלח לי בהודעה:״היי צ׳י, מה עניינים?״ ואת כל קורות חייך. כולן יודעות שאתה רק מחליף שם ויורה לכל הכיוונים, ולא עדיף בעצם שתספר לי את זה בעצמך?



4. אם אני לא עונה, כנראה שאני לא מעוניינת. אל תטריד.



5. אל תעלה תמונה של דוגמן בראשית שלך, ואז כשמדפדפים מגלים שמישהו פה אכל מלא פטריות בשבוע הכפילים האחרון.



6. אל תפתח שיחה עם משפטים הזויים! ״מה עם החתולים?״ ״את בוב מארלי?״ ״גם יפה ואני בטוח שגם אופה״.



7. אם אתה שם תמונה אחת בלבד, שתהיה טובה, לא מפוקסלת. אז מה אם אתה גבר.



8. אל תעלה תמונות עם ידידות שלך, ולא משנה כמה כוסיות או מכוערות הן!!!



9. תהיה צנוע, אתה גבר. תמונות שלך על הבאר רוקד צ׳ה צ׳ה צ׳ה לא מושכות ולא מראות שאתה נהנה מהחיים, תוכיח את זה. זאת לא הוכחה.



10. תמונות מאירועים משפחתיים. רגע, עוד לא הכרתי אותך, כבר אני צריכה לדעת איך השכנה של דודה שלך מצד האמא נראית?



11. גבר בן מינימום 25 עם שגיאות כתיב קשות.



12. אל תחתור לדייט כבר בשיחה הראשונה, יש כאלה שיעופו על זה, ויש כאלה שיברחו. תן לנו זמן! 



13. תמונות בדיקת שרירים, כלומר, תמונות בכל מיני זוויות שרואים את הריבועים, שרירים ביד, שרירים בגב, שרירים ברגליים. אני אוהבת שרירים, אבל אובר ״תראו מה יש לי״ הורס.



14. אל תכתוב על הצרות שלך, אף בחורה לא צריכה לדעת שאמא שלך ברחה מהבית ואבא שלך שלח אותך למשפחות אומנה וברחת מהן לחו״ל ללמוד פיסול וציור!



15. גבר רגיש לא מעיד על עצמו שהוא גבר רגיש. ומה זה רגיש בעצם? בוכה בסרטים?


 


16. אל תקרא לי מאמי, כפרה, חיים שלי. אנחנו מכירים חמש דקות, וזה מוריד.אבל ממש.



17. SM ממליצה - עשו טובה לעצמכם, תוותרו על הדרישות חסרות הפשר. ״אני מחפש בחורה חזקה אך רגישה, עם שמחת חיים וחור בלבלב״.

 



זהו לבינתיים, אם יהיו לי עוד הערות/הארות, אעדכן :)


 


***פעם שלישית במועדפים של נענע, תודה לכם***


 


 

נכתב על ידי , 7/2/2014 15:05  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-10/2/2014 13:43




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)