לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2014

אחרון ודי.


אחרי הפוסט הקודם שלי נכנסתי בסערה לאפליקציה ורציתי למחוק ולהעיף הכל. ואז ראיתי אותו.


תלתלים בלונדינים, עיניים ירוקות, מציין שהוא 1.85, נראה בנוי היטב.


עצרתי את ההסתערות שלי על למחוק כל זכר ושלחתי הודעה.


התגלגלנו בהודעות, והוא ביקש פייסבוק.


הבאתי לו, שייכנס, תפדל.


הוא צירף אותי, נכנסתי לתמונות שלו כי הרי זה מה שכולם עושים ברגע שהם נכנסים לפייסבוק של מישהו בין אם הוא מכר או לא.


 


תמיד אומרים עלינו, הנשים, שאנחנו מעלות רק תמונות מחתונות, כי אנחנו הכי כוסיות בהן. לא פעם שמעתי על גבר שטוען שיצא לדייט עם מישהי שהייתה בתמונות נראית נדיר, ובמציאות כמו וואליד באדיר. שאנחנו עושות פוטושופ, מעלות תמונות לא עדכניות, שאנחנו מכניסות את הבטן, שמות מלא איפור, עולות על עקבים כי ככה הטוסיק עגול יותר והרגליים רזות יותר, שמות עדשות צבע, צובעות את השיער, ורק בתמונה עם הבגד ים אנחנו בלי שיערות ברגליים..ועוד ועוד ועוד..


וכנראה שלמדתם מאיתנו.


נתקלתי כבר בכמה, שבאפליקציה שמו את התמונות הכי טובות שלהם, אבל בפייסבוק, איפה שרוב הגברים לא משקיעים בסינון, פתאום קולטים דברים אחרים. לפתע צצה לו כרס בירה קטנה, שיניים צהובות\אפורות וחיוך עקום, האף שלו זה ניתוח, הגוף השרירי והחטוב נעלם ואז מסתבר שזאת תמונה ממחזור נוב' 2004 מסלול לוחמים ביחידה כלשהי. יש לו חצי אוזן, עין אחת יותר קטנה מהשניה, והוא קצת נראה כמו ראש תפוד מצעצוע של סיפור, במקום באז שנות אור או לפחות וודי.


ובכלל אני לא מבינה את זה. ככה הם נראים. למה לכסות, למה להסתיר? למה לרטש? גם ככה האדם שיפגוש אותם יראה שהם לא כאלה וינוס על נפשו, או במקרה הטוב יהיה בהלם כל הערב ובסוף הם לא ישמעו ממנו יותר בחיים.


המירוץ ליופי, ההערצה של שלמותאולמות הזה, החיפוש אחרי הטוסיק המושלם. הגוף המושלם. החיפוש אחרי הגוף יותר מאשר אחרי הנפש, למה אי אפשר להכיר מישהו ולהאמין ולהווכח שהוא נורמלי, שזה באמת מי שהוא. שהוא לא יכיר אותך יומיים ויכתוב לך שירי הלל על כמה  שאת יפה כאילו הוא נגע בך או ראה אותך. למה אי אפשר לצאת למסיבה או לבאר ושמישהו לא רק יסתכל, אלא גם ייגש. למה אי אפשר לאהוב את עצמך כמו שאתה, ואתה מחפש להגדיל את השרירים שלך. ואת מגדילה את הציצי שלך. כאילו האנשים האלה שמעבר למסך לא מיועדים לפגישה מתישהו. והוא לא יקלוט שדחפת גרביים לחזיה והיא לא תקלוט שהשרירים האלה כבר מזמן לא עליך. למה שלא תהיו פשוט אתם?


זה לא משנה אם יש לך שן שחורה, לך לרופא שיניים אם זה מציק לך. אל תשים תמונה עם חיוך שלא חושף שיניים. זה לא פותר לך את הבעיה.


ובאמת תהיו אתם. תשלימו עם עצמכם. יש לי את הדברים החיוביים שבי וגם את השליליים. והנה, אני מטר וחצי. ועל הזין שלי! זה בחיים לא הפריע לי. אני הולכת עם עקבים רק כי זה סקסי בטירוף. לא כי אני מרגישה חוסר בגובה. שאנשים יתאימו את עצמם אליי, שיתכופפו.


חיים רק פעם אחת, תהיו אתם. כשתהיו אתם, זה יהפוך אתכם לאנשים מאושרים יותר במקום לפתוח במירוץ ליופי, לשלמות. אתם תהיו שלמים ומאושרים רק בזכותכם. ולא בגלל איזה גורם חיצוני, ואין יותר כיף מזה. מלאהוב את עצמך כי ככה אתה. ללכת ברחוב ולחייך לעולם, ולדעת שמושלם זה לא בהכרח מראה, זה גם הרבה אופי. ומי שאמר שאופי זאת המצאה של מכוערות בעצמו מכוער.


 


 


 

נכתב על ידי , 22/2/2014 20:46  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-28/2/2014 04:09




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)