לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2014

אלוהים עושה לי טיזינג.


אני במסיבה, מלא אנשים סביבי כולם רוקדים ופתאום אני רואה אותו. ספרטקוס חתיך. שאלתי אותו אם השרירים שלו זה חלק מהתחפושת, ואמרתי לו שזה ממש מבאס שזה לא יישאר איתו בבוקר. גיא, קיבוצניק, גבר יפה כל כך. נעים מאוד. התנשקנו, מלא, ודיברנו המון. ובין לבין הוא מספר לי, כשהוא מסיים תואר הוא טס לטייל שנה בחו"ל. זה החזיר אותי לנדב, לסרטים של לפני ואחרי. ואמרתי לו, שהוא ממש מוצא חן בעיניי ואיזה באסה. דיברנו המון. התנשקנו המון. רקדנו המון. הייתי איתו כל הערב. בסוף הערב הלכנו לאוטו שלי וישבנו שם עוד שעה ודיברנו. הוא  מושלם..והוא טס. וזה התוכנית שלו כבר שנים.

ואני לא מבינה.

מה זה הטיזינג הזה? אתה מביא לי גברים שנראים כמו שאני אוהבת, מנשקים כמו שאני אוהבת, יש להם אותו קו מחשבה כמו שלי, ואז שולח אותם לחו"ל? והוא יהיה כל כך סקס טוב, מאלה שרואים עליהם. בסוף הוא הלך..השארתי לו את המספר שלי ואנחנו מדברים. אבל זהו. לא יקרה כלום.

רק ערסים או ילדים בני 22 ישלחו לי הודעות בפייסבוק שיגעו לי את השכל, ועד שאני מוצאת אחד שאני יודעת בוודאות שהוא קורץ מהחומר שאני אוהבת. אתה לוקח לי אותו לשנה לחו"ל?

אני זוכרת שעם נדב זרמתי, ובמצב כמו עכשיו אמרתי שאני לא מוותרת ואני מקווה שלא אצטער על זה.

לא הצטערתי על הקשר שלי ושל נדב, כי בדיעבד למדתי הרבה, נזכרתי מה זאת אהבה אמיתית, והשתנתי כל כך. אבל הלב נשבר לי.

אני לא מסוגלת שזה יקרה שוב. 

נכתב על ידי , 15/3/2014 19:41  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Titus Claudius ב-18/3/2014 20:35




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)