לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2014

מחדשת את מלאי האומץ.


גיא שאל אם אני רוצה להשאיר את הכל כמו שזה וזהו, בגלל שהוא טס. אז התנשקנו במסיבה, היינו ביחד כל הערב, היה חיבור הסטרי, אנחנו ממש פאוור קאפל ביחד, ובקיצור, בא לך לזרוק את כל זה לפח?


אמרתי לו שאני צריכה לראות אותו שוב.


אז הוא בא.


והלכנו לסרט NEED FOR SPEED שהביירון שם התהפכה כאב לי בלב.


בסוף הסרט אחרי שהוא הצמיד אותי לאוטו שלי והדביק לי נשיקה שפשוט גרמה לי להשאר בהלם לכמה דקות, נכנסנו לאוטו כמחווה של רצון טוב, בוא ואקפיץ אותך לאוטו שלך. מפה לשם שלוש וחצי שעות ישבנו באוטו שלי עד שהנעתי.


לקחנו את הכסאות אחורה, ניצלתי את היותי מטר וחצי ונשכבתי עליו. כמו כל גבר, הוא היה בטוח שנפצח באיזה אקט מיני, ועוד לפני שהוא חשב שאני חושבת להתחיל בכזה דבר, אמרתי לו שזאת לא הכוונה ואני רוצה שנדבר.


אמרתי לו שאני חושבת שלעשות ככה סתם סקס במיני הקטנה שלי זה יעליב אותה, ובלי שום קשר זה יעשה את כל מה שבא לי שיהיה עוד תמים בנינו ללא תמיד בכלל, ולא בא לי להתחיל את זה ככה. הוא שאל מה זה "את זה". ועניתי ככה:


אני לא מחפשת סטוצים, יש לי בשפע, בלחיצת כפתור חייג. היה לי יזיז, והיינו הכל חוץ מלצאת ביחד, הכי קרובים בעולם, והוא פשוט יום אחד הרים לי טלפון ואמר לי שהוא מצא אהבה שעושה אותו מאושר, בזמן שאני עישנתי את עצמי לדעת באמסטרדם, והוא חותך. ונשבר לי הלב, פתאום קלטתי שאני מאוהבת ביזיז שלי. וזאת פרידה כואבת כי הוא פשוט חתך להיות עם מישהי אחרת. שאני הולכת לישון בלילה לבד וכנראה הוא איתה מכיר לה את המשפחה שלו והחברים שלו, אחרי שאני במשך שנה הייתי לצידו. ואני לא צריכה את זה עוד פעם. אני נקשרת. ואני לא רוצה להקשר שוב ואז שיכאב לי הלב כי הוא מצא לו אהבה. נשים מחפשות אהבה - גברים פשוט מוצאים, כנראה כי הם לא מחפשים בטירוף כמו נשים.


אני יודעת שאני כוסית, אני יודעת שאני נכנסת למועדון או באר או וואטבר מסתכלים לי עליי. לפעמים בא לי להיות מכוערת. יש פעמים שזה מביך, אי אפשר להכנס למקום בלי להרגיש עיניים עלייך או על הטוסיק שלך. יש שיגידו צרות של עשירים, ויש שפשוט יקראו לזה צרות. אני אשקר אם אגיד שזה לא כיף, שזה לא נותן כיף לאגו, כי זה פאקינג כן. ואני מחפשת מישהו, שלא יהיה אכפת לי לוותר על כל זה בשבילו, להכנס איתו למסיבה, ואוטומטית ברגע שהיד שלי תחזיק של מישהו אחר ויראו שאני תפוסה, אז פחות יאכלו אותי במבטים. אבל אני באמת מחפשת מישהו, שהוא בעצם כמוך, כי אני יודעת מה אני מחפשת ואתה יושב לי במשבצת בול. אני מכירה בעובדה שאתה תטוס מפה לשנה, עוד שנה וחצי. אבל זה עוד שנה וחצי! מבין? זה המון זמן. ולא, אני לא מאלה שיבכו לך על זה, ולא מאלה שיגידו לך לא ללכת ולא מאלה שיעשו לך פרצופים. היה לי מישהו, כבר עשה לי את זה. אחרי שנה ארז את הפקלאות והשאיר אותי פה. ותחשוב על זה, נהיה בני 26 וחצי, זה גיל שלא מחפש שטויות כמו שזה קרה לי בגיל 23. ובא לי, בא לי אותך עכשיו ברגע זה. ככה כמו שאתה, עם העיניים האלה, והחיוך הזה, והמבט הזה, והקעקוע שלך מסביב ליד, והכל ככה בדיוק. כי זה מרגיש טוב, וכואב לי הלב לפספס את זה כי עוד שנה וחצי אתה תטוס. ואני מכירה את החיים שם, ואולי תחזור בן אדם אחר ותחווה דברים, אבל אם תרגיש ותחשוב שיש מישהי כאן בארץ שמספיק שווה את זה לחזור אליה, אז כל זה לא יפריע לך. הכרתי גברים בטיול, שהייתה להם חברה והם בגדו בה על ימין ועל שמאל. ישבה חיכתה להם, והם טיילו מארץ לארץ ממיטה למיטה. והיו גם גברים שבטיול קראנו להם נסיכים, שמישהי חיכתה להם בבית, והם לא הסתכלו אפילו על אחרות. גם אם איזו הולנדית פצצה רדפה אחריהם חצי יבשת בשביל 'לילה וביי', הם עדיין לא עשו את זה כי הם החליטו שלמרות שהאהבה שלהם רחוקה מהם אלפי קילומטרים, ולמרות שהם יכולים לעשות מה שבא להם, האהבה הזאת שמחכה להם בארץ מספיק שווה בשביל שהם ישמרו עליה.


ואז שמתי לב שאני בוכה.


 


הוא אמר לי שאני צודקת, והוא מכיר כמה כאלה. הוא מפחד לפגוע בי, כי הוא נפרד לפני חודשיים וחצי ממישהי אחרי 10 חודשים, כי הוא לא אהב אותה. והיא עדיין בקטע שלו. הם מנסים להיות ידידים וזה לא באמת הולך. הוא רוצה אותי, והוא חושב שזה יהיה טוב. והוא רוצה שננסה. הוא צריך קודם לחתוך את כל מה שהיה לו בחיי הרווקות שלו, והוא שלי. לגמרי.


 

נכתב על ידי , 17/3/2014 15:06  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-18/3/2014 18:49




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)