לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2014

בייב.


את כזאת בייב!


ומאז אני בייב. לא מצאתי כינוי בשבילו עדיין. זה אמור לבוא לבד מתישהו.


בכל אופן, כל פעם אני נפעמת מחדש כמה הוא חתיך.


יש לו חיוך של אלעד מהטיול, וחצי חיוך של ליאור מהלימודים, הוא סקס מעולה כמו אור, ויש לו עיניים טובות שהן רק שלו, הוא טיפה יותר גבוה מנדב, סיים שירות בסיירת בעצם כמו כל מי שיצאתי איתו אי פעם, והוא מושבניק כמו מורד. הוא שילוב של כל מיני גברים שיצאתי איתם שהיו "כמעט", והוא בול.


אני לא מתאהבת בו בכוח. בעיקר כי אני עדיין מפחדת. וגם כי הייתה פעם שבאתי אליו עם וויד ומלא מצב רוח טוב והוא קצת סיפר לי על זיונים שלו, שזה טרן-אוף רציני. אמרתי לו שלא אכפת לי לדעת מה היה לפני, כי זה היה לפני, ונראה לי שאם גם אני אספר לו על הגברים ששכבתי איתם זה סתם יהרוס לשנינו את המצב רוח. אז הוא הפסיק. ועוד פרט קטן, הוא סיפר לי שהוא עדיין בן 23. ואמרתי לו שחוץ מהעובדה שהוא סיפר לי על הזיונים שלו לא שמתי לב. אני תוהה ככה ביני לבין עצמי עד כמה העובדה שהוא בן 23 מפריעה לי? כי הוא באמת גבר גבר, יותר מגברים יותר גדולים ממנו אפילו. אז גיל זה לא באמת פרמטר. אבל זה בעצם אומר שבגיל 24 וחצי הוא יטוס לחו"ל ולא בגיל 25 וחצי. ואני לא יודעת עד כמה זה משנה את התמונה, זה בעיקר תלוי באופי.


בכל מקרה, נראה לי שאני מאושרת קצת.

נכתב על ידי , 20/3/2014 16:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Titus Claudius ב-21/3/2014 06:19




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)